Nathanielxd Napisano 14 Listopad 2014 Share Napisano 14 Listopad 2014 Witajcie, robię aktualnie wizualizację architektoniczną w której budynek jest obrośnięty czymś w rodzaju bluszczu. Jest to dość duże blokowisko, w kadrze mam dwie całe, długie ściany budynku. Macie jakiś pomysł czym to wykonać? Pierwszy do głowy przyszedł mi ivy generator, ale zabija mi to komputer. Przy takiej gęstości liści jaką chce, "obrośnięcie" kawałka ściany z dołu do góry zajmuje mi 2mln poly... a gdzie tam cały. Próbowałem na to narzucić modyfikator multires albo prooptimizier, ale zawiesza mi maxa ;s Da się to zrobić jakimś innym narzędziem/pluginem? Albo jak sobie poradzić z ivy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stormwind Napisano 14 Listopad 2014 Share Napisano 14 Listopad 2014 Zoptymalizuj maksymalnie ilość segmentów gałęzi itp. Zrób kilka elementów, zamień na proxy i poukładaj na scianie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nathanielxd Napisano 17 Listopad 2014 Autor Share Napisano 17 Listopad 2014 Dzięki wielkie. To pomogło oraz odkliknięcie ptaszka Br przy Young Branch, odeszło sporo niepotrzebnych poly :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się