Napisano 14 Listopad 201410 l Witajcie, robię aktualnie wizualizację architektoniczną w której budynek jest obrośnięty czymś w rodzaju bluszczu. Jest to dość duże blokowisko, w kadrze mam dwie całe, długie ściany budynku. Macie jakiś pomysł czym to wykonać? Pierwszy do głowy przyszedł mi ivy generator, ale zabija mi to komputer. Przy takiej gęstości liści jaką chce, "obrośnięcie" kawałka ściany z dołu do góry zajmuje mi 2mln poly... a gdzie tam cały. Próbowałem na to narzucić modyfikator multires albo prooptimizier, ale zawiesza mi maxa ;s Da się to zrobić jakimś innym narzędziem/pluginem? Albo jak sobie poradzić z ivy?
Napisano 14 Listopad 201410 l Zoptymalizuj maksymalnie ilość segmentów gałęzi itp. Zrób kilka elementów, zamień na proxy i poukładaj na scianie.
Napisano 17 Listopad 201410 l Autor Dzięki wielkie. To pomogło oraz odkliknięcie ptaszka Br przy Young Branch, odeszło sporo niepotrzebnych poly :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto