Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie,

robię aktualnie wizualizację architektoniczną w której budynek jest obrośnięty czymś w rodzaju bluszczu.

Jest to dość duże blokowisko, w kadrze mam dwie całe, długie ściany budynku. Macie jakiś pomysł czym to wykonać?

 

Pierwszy do głowy przyszedł mi ivy generator, ale zabija mi to komputer.

Przy takiej gęstości liści jaką chce, "obrośnięcie" kawałka ściany z dołu do góry zajmuje mi 2mln poly... a gdzie tam cały.

Próbowałem na to narzucić modyfikator multires albo prooptimizier, ale zawiesza mi maxa ;s

 

Da się to zrobić jakimś innym narzędziem/pluginem? Albo jak sobie poradzić z ivy?

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności