Asledziu Napisano 19 Listopad 2014 Napisano 19 Listopad 2014 (edytowane) Witam, od jakiegoś czasu tworzę prace w Blenderze, chciałem nieco uporządkować to co zrobiłem od jakiegoś czasu, Edytowane 23 Grudzień 2014 przez Asledziu
JackTheRippy Napisano 19 Listopad 2014 Napisano 19 Listopad 2014 Prace fajne, szczegolnie druga, ale dodal bym tam troche oswietlenia (nie znam Blendera, wiec nie wiem czy sie da:P). Mysle, ze gdybys troche to przerobil to moglbys wrzucic prace na http://forums.thegnomonworkshop.com/ , temat challenge'a w tym miesiacu to Air Lock Chamber. Zawsze jakies DVD moga Ci wpasc ;)
Asledziu Napisano 23 Grudzień 2014 Autor Napisano 23 Grudzień 2014 kolejna pracka wykonana w Blenderze tym razem Polski MSBS 5,56/40mm
pajrot Napisano 23 Grudzień 2014 Napisano 23 Grudzień 2014 Zmotywowałeś mnie, przez swieta renderuje swojego. magazynek troche odstaje od reszty ;
Asledziu Napisano 23 Grudzień 2014 Autor Napisano 23 Grudzień 2014 Witam, cieszę się niezmiernie że moja praca kogoś zmotywowała do dalszej zabawy, ale nie taki był mój cel zamieszczania tutaj posta, szukam konstruktywnej krytyki, gdyż mam wrażenie ze mój karabin wygląda nieco jak zabawka, obecnie jestem na etapie dodawania zabrudzeń na krawędziach co do magazynku pewnie masz racje, to jest wizualizacja i w rzeczywistości jest taki kolor, ale każdy jak świeżo zerka na ten karabin spogląda na magazynek i on mu nie pasuje, dzięki bardzo co do twojej sztuki widać że jest bardziej dopracowana pod względem detalu, mnie się bardziej spodobała wersja bezkolbowa, a jak się potem okazało jest do niej mniej refek...
Temporal Napisano 26 Grudzień 2014 Napisano 26 Grudzień 2014 @Asledziu ta spluwa to ma subdivision czy bez? miejscami troche widac kanty, ostre krawedzie. Nie znam sie na broniach, ale sam model mi sie bardzo podoba, jedynie moglbys troche pobawic sie oswietleniem i zaprezentowac model jakos bardziej ciekawie, teraz jest dosc ciemno, nie widac do konca "bryly"... nudno poprostu. BTW gratuluje wybrania najlepszego modelera. 3d pakietem Blender moze najlepszym nie jest, ale modelera lepszego od niego nie ma. W niczym tak przyjemnie sie nie modeluje jak w blendku :)
pajrot Napisano 26 Grudzień 2014 Napisano 26 Grudzień 2014 Refek jest niestety mniej bo aktualnie skupili sie na rozwoju wersji z kolbą. Chyba niedlugo ma wejsc do kompani reprezentacyjnej WP. Moze cos znajdziesz. https://fragout.uberflip.com/i/351299
ikkiz Napisano 26 Grudzień 2014 Napisano 26 Grudzień 2014 Robisz skwarę Temporal z tymi "gratulacjami najlepszego modelera". Ktoś z innego podwórka tu wejdzie, to pomyśli, że użytkownicy Blendera to się tak liżą po jajcach przy każdej okazji, żeby się podleczyć z kompleksów. Wyszło niezręcznie.
Asledziu Napisano 30 Grudzień 2014 Autor Napisano 30 Grudzień 2014 Niezręcznie może nie, ale jest zabawnie:D bo dobrze nastawiłeś mi humor z samego rana, co do modelowania to może jest racja( dobra jest :D w maxie i modo inaczej się modeluje:) ale będę szczery 3ds max jest lepszy ze względu na silnik renderowania (ale mam nadzieję ze cykles będzie mu w przyszłości dorównywał w intuicyjności), ale nie pracuje w nim bo przyzwyczaiłem się już do blendera i ciężko mi się przestawić na inny program pewnie dlatego że jestem zbyt leniwy, większość blenderowców dalej pracuje w tym programie tylko dlatego bo ciężko się przestawić i tyle... natomiast co do pytania odnośnie subdivision to jest i stosuje dodatkowe edgesplit-y aby pokazać krawędzie dzięki za dodatkowe refki napewno coś się przyda juz widzę ze proporcje granatnika się niezgadzaja
Dziuba Napisano 12 Styczeń 2015 Napisano 12 Styczeń 2015 Coś mi nie gra z szyną picatinny. Ząbki z profilu nie mogą mieć ścięcia bo nie wjedzie na nie oporządzenie :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się