NecrosiS Napisano 23 Listopad 2014 Napisano 23 Listopad 2014 Witam Chciałbym się podzielić pracą przy której ostatnio dłubałem Większość w zbrushu i pare elementow w 3d studio. Render zbrush + postproces w pp mam nadzieje ze sie podoba pozdrawiam
illusion Napisano 23 Listopad 2014 Napisano 23 Listopad 2014 eeeh ohyda... :) zawsze wolałem go w chełmie. Poza tym praca zacna, chociaż jak dla mnie metal za mało metalowy.
JackTheRippy Napisano 24 Listopad 2014 Napisano 24 Listopad 2014 Super pracka, ale idealnie symetryczny, wiec to bym poprawil :)
Trisquote Napisano 24 Listopad 2014 Napisano 24 Listopad 2014 cudo! na pierwszy rzut oka naprawdę wgniata w fotel.Mam tę samą uwagę co kolega wyżej, praca jest za bardzo symetryczna, rzuca się to trochę w powiększeniu ale tak czy inaczej jest miazga ;)! gratulacje
JackTheRippy Napisano 24 Listopad 2014 Napisano 24 Listopad 2014 Zapytam tylko, detal robiles w HD czy na bardzo wysokim SubDiv ? :)
NecrosiS Napisano 24 Listopad 2014 Autor Napisano 24 Listopad 2014 Dzieki wielkie za opinie i uwagi Zapytam tylko, detal robiles w HD czy na bardzo wysokim SubDiv ? :) SubDiv ale nie jest jakoś specjalnie wysoki. Główny mesh to jakie 12mln poly. Ze zbroja siatka i naszyjnikami wyszlo cos kolo 22mln
smart Napisano 26 Listopad 2014 Napisano 26 Listopad 2014 Siemka. Zacnie sporządzone :) Kościste kły i fajnie rozpięta skóra na głowie. Fajne zmarszczki i faktura skóry. Duża ekspresja jest widoczna ale jedynie na twarzy (tudzież paszczy przebrzydłej). Warto byłoby lekko zagrać pozą tej postaci (złamać symetrię o czym pisze JackTheRippy ). Przykładowo pierś pełna, uniesiona do przodu i lekko obrócona na bok i cofnięta wzgardliwie cała jaźwa nadałyby mocniejszego wyrazu. Pysio ma uuuuroczy gratuluje ukończenia !
Rekomendowane odpowiedzi