GrzegorzP 10 Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Czy da się ustawic "enviromental map" w taki sposób aby obraz był widoczny w odbiciach, lecz nie był widoczny w tle renderu? Jeśli tak to bardzo proszę o podpowiedź jak to zrobić. Link to post Share on other sites
0 Hokmah 69 Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Wystarczy że w świetle np. Dome ustawisz invisible i w expo odznaczysz map i w tle nie bedzie widać mapy ale w odbiciach będzie widoczna. Link to post Share on other sites
0 GrzegorzP 10 Posted December 7, 2014 Author Share Posted December 7, 2014 Wystarczy że w świetle np. Dome ustawisz invisible i w expo odznaczysz map i w tle nie bedzie widać mapy ale w odbiciach będzie widoczna. Nie wiele mi to wyjaśniło. Czy mógłbyś napisać dokładniej jak to zrobić? Nie jestem ekspertem w tym programie :/ Link to post Share on other sites
0 biszkopte 52 Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 zapisz rendera do png z alfą :) Link to post Share on other sites
0 Nathanielxd 219 Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 Nie wiele mi to wyjaśniło. Czy mógłbyś napisać dokładniej jak to zrobić? Nie jestem ekspertem w tym programie :/ Link to post Share on other sites
0 skalpel3d 1,818 Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 Wystarczy że w świetle np. Dome ustawisz invisible i w expo odznaczysz map i w tle nie bedzie widać mapy ale w odbiciach będzie widoczna. Panowie a któryś z was zwrócił uwagę że pytający robi w MENTALU :) albo metoda Biszkopta albo mozna dac do materiału do zakładki environment mapkę np hdri która ma się odbijać w konkretnym obiekcie wtedy można spokojnie pominąć environment maxowy Link to post Share on other sites
Question
GrzegorzP 10
Czy da się ustawic "enviromental map" w taki sposób aby obraz był widoczny w odbiciach, lecz nie był widoczny w tle renderu?
Jeśli tak to bardzo proszę o podpowiedź jak to zrobić.
Link to post
Share on other sites
5 answers to this question
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now