Jump to content
  • 0
GrzegorzP

3ds Enviromental Map

Question

Czy da się ustawic "enviromental map" w taki sposób aby obraz był widoczny w odbiciach, lecz nie był widoczny w tle renderu?

Jeśli tak to bardzo proszę o podpowiedź jak to zrobić.

 

2hplgye.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Wystarczy że w świetle np. Dome ustawisz invisible i w expo odznaczysz map i w tle nie bedzie widać mapy ale w odbiciach będzie widoczna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Wystarczy że w świetle np. Dome ustawisz invisible i w expo odznaczysz map i w tle nie bedzie widać mapy ale w odbiciach będzie widoczna.

 

Nie wiele mi to wyjaśniło. Czy mógłbyś napisać dokładniej jak to zrobić? Nie jestem ekspertem w tym programie :/

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Nie wiele mi to wyjaśniło. Czy mógłbyś napisać dokładniej jak to zrobić? Nie jestem ekspertem w tym programie :/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Wystarczy że w świetle np. Dome ustawisz invisible i w expo odznaczysz map i w tle nie bedzie widać mapy ale w odbiciach będzie widoczna.

 

Panowie a któryś z was zwrócił uwagę że pytający robi w MENTALU :) albo metoda Biszkopta albo mozna dac do materiału do zakładki environment mapkę np hdri która ma się odbijać w konkretnym obiekcie wtedy można spokojnie pominąć environment maxowy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy