Jump to content

GrzegorzP

Members
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About GrzegorzP

  • Rank
    Member
  1. Tak, przepraszam nie napisałem tego. Chodzi o 3dsMax 2013.
  2. Witam. Mam do wyrenderowania kilka bardzo dużych obrazów (10000x6500px). Wczoraj zacząłem renderować i po kilkunastu godzinach pracy brak prądu spowodował skasowanie renderu. Jak podzielić duży render na kilka mniejszych obszarów, które później będę mógł skleić np. w Photoshopie. Prosiłbym o link do jakiegoś tutoriala lub opisanie procesu.
  3. Koleś na poniższym filmiku nakłada sobie szybko i łatwo tekstury na określone poligony. Gdy ja próbuje zrobić to samo to tekstura nakłada mi się na cały obiekt, a nie na tylko zaznaczone poligony. Co robię nie tak? Mental, 3dsMax 2013
  4. Cześć. Robię miasto w 3d i zatrzymałem się na bloku z wielkiej płyty. Mianowicie chcąc przyoszczędzić na poligonach postanowiłem nie modelować okien, ale zamiast tego uzyskać efekt głębi poprzez "bump map". Niestety nie wiem jak się uporać z jedną rzeczą, spójrzcie na ilustrację. Na pierwszym zdjęciu kiedy kamera jest blisko obiektu to krawędzie bump mapy są wyraźne, natomiast przy widoku z daleka na blok, krawędzie nie są już takie ostre. Nie mam pojęcia jak to ustawić aby przy widoku z daleka ta bump mapa się nie zlewała, ale zachowała proporcje. 3ds max 2013, mental ray Pomocy i pozdrawiam
  5. Nie wiele mi to wyjaśniło. Czy mógłbyś napisać dokładniej jak to zrobić? Nie jestem ekspertem w tym programie :/
  6. Czy da się ustawic "enviromental map" w taki sposób aby obraz był widoczny w odbiciach, lecz nie był widoczny w tle renderu? Jeśli tak to bardzo proszę o podpowiedź jak to zrobić.
  7. Będę rezygnował z renderowania grafiką w takim razie. Dołożę 200zł na lepsze chłodzenie i podkręcę procesor. Dzięki wszystkim za odpowiedzi :)
  8. Hej Mam kilka pytań. Korzystam z 3ds Max Design 2013, do tej pory renderowałem wszystko procesorem i5 2500K 4 x 3.3GHz (jest opcja podkręcenia do 4.7 z której myślę skorzystać), ale chciałbym sprółbować renderować na karcie GeForce GTX 560Ti. Nie znam się za bardzo na silnikach renderujcych dlatego korzystam z podstawowego Mental Ray, i zastanawiam się czy obsługuje on renderowanie GPU, bo nie potrafie znaleźć opcji w 3dsMaxie gdzie mógłbym przełączyć z cpu na gpu. Zastanawiam się też czy lepiej wyjde na renderowaniu podkręconym procesorem czy na tej karcie graficznej. Pozdrawiam
  9. Rozumiem, ten efekt jest właśnie w programagch do generowania fraktali. Po przeniesieniu fraktala z generatora do 3ds maxa chciałem go w podobny sposób "pokolorować". Jest to w ogóle możliwe? Jeśli nie to zaproponujcie sposób w jaki mógłbym przynajmniej zbliżyć się do tego efektu.
  10. Wiecie jak się nazywa taki rodzaj tekstrurowania, czy tam nakładania kolorów, w taki sposób jak na przykładzie? Dobrze to widać na fraktalach, gdzie zewnętrzne warstwy mają określony kolor a te głębiej mają jeszcze inny. Podejrzewam że ma to związek z gradientem. Nie wiem pod jakim hasem szukać tutoriali. Pomóżcie.
  11. Witka Chwile temu zrobiłem taki mały projekcik którym chciałem się tutaj podzielić. Oczywistym jest że dupy nie urywa, ciężko to nazwać "animacją" (sam ruch kamery) i generalnie jeśli o umiejętności chodzi to bieda z nędzą ale trudno, było for fun :) Pozdrawiam
  12. GrzegorzP

    Fractals

    Witam Rozglądam się ostatnio za darmowymi pluginami do 3ds Maxa które pomogą mi tworzyć fraktale. Czy znacie jakieś dobre pluginy, korzystaliście może z jakiegoś, albo z jednego z poniższych pluginów? Czy będą chodzić pod wersję 2013? Znalazłem coś takiego: 1. Fractal Maker 1.1 2. Spline Curve Control 1.2 3. Parametric Array 4.1 4. Debris Maker 2 5. Mathsurf Jeśli któryś z nich nie jest darmowy to powiedzcie, bo może źle przeczytałem. Wiecie coś o tych pluginach? Pozdrawiam :)
  13. Witam. Czy znacie jakieś strony z pracami z dziedziny grafiki cyfrowej, druku cyfrowego? Na behance bardzo rzadko można trafić na tego rodzaju prace, a w sieci bardzo rzadko można trafić na DOBRE prace. Zarzućcie cokolwiek. Pozdrawiam.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy