GrzegorzP Napisano 7 Grudzień 2014 Napisano 7 Grudzień 2014 Czy da się ustawic "enviromental map" w taki sposób aby obraz był widoczny w odbiciach, lecz nie był widoczny w tle renderu? Jeśli tak to bardzo proszę o podpowiedź jak to zrobić.
Hokmah Napisano 7 Grudzień 2014 Napisano 7 Grudzień 2014 Wystarczy że w świetle np. Dome ustawisz invisible i w expo odznaczysz map i w tle nie bedzie widać mapy ale w odbiciach będzie widoczna.
GrzegorzP Napisano 7 Grudzień 2014 Autor Napisano 7 Grudzień 2014 Wystarczy że w świetle np. Dome ustawisz invisible i w expo odznaczysz map i w tle nie bedzie widać mapy ale w odbiciach będzie widoczna. Nie wiele mi to wyjaśniło. Czy mógłbyś napisać dokładniej jak to zrobić? Nie jestem ekspertem w tym programie :/
Nathanielxd Napisano 8 Grudzień 2014 Napisano 8 Grudzień 2014 Nie wiele mi to wyjaśniło. Czy mógłbyś napisać dokładniej jak to zrobić? Nie jestem ekspertem w tym programie :/
skalpel3d Napisano 8 Grudzień 2014 Napisano 8 Grudzień 2014 Wystarczy że w świetle np. Dome ustawisz invisible i w expo odznaczysz map i w tle nie bedzie widać mapy ale w odbiciach będzie widoczna. Panowie a któryś z was zwrócił uwagę że pytający robi w MENTALU :) albo metoda Biszkopta albo mozna dac do materiału do zakładki environment mapkę np hdri która ma się odbijać w konkretnym obiekcie wtedy można spokojnie pominąć environment maxowy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się