skalpel3d Napisano 9 Grudzień 2014 Napisano 9 Grudzień 2014 (edytowane) Na początek dwa makra które powstały przy robieniu wizualizacji sypialni, zapewne powrzucam więcej jak już się porenderują. Stary dobry "maximilian max" z niezmordowanym vrayem pomimo coronowej modzie :) Krajobraz zimowy za oknem modelowany Corona na nim poległa ;) Edytowane 27 Grudzień 2014 przez skalpel3d poprawka wersji początkowej :)
xmass Napisano 10 Grudzień 2014 Napisano 10 Grudzień 2014 Już mi się podoba :) Śnieg na oknach dodaje realizmu. Aż chce zobaczyć więcej. Śnieg na drzewach to textura, czy jakiś pflow / mesh? Pozdrawiam.
Nathanielxd Napisano 10 Grudzień 2014 Napisano 10 Grudzień 2014 O, pierwszy render mi się bardzo podoba! Podpisuje się pod pytaniem wyżej - jak zrobiony śnieg? :) Na drugim mnie trochę rażą w oczy te pudełka po lewej, na kilku jest niezła pikseloza, i taki dość sztuczny ten poblask.
skalpel3d Napisano 10 Grudzień 2014 Autor Napisano 10 Grudzień 2014 śnieg na drzewach to dublowana wybrana geometria drzewa zoptymalizowana z lakkim vraydiplacementem plus materiał z opacity. Natomiast śnieg na szybach tworzyłem poprzez przerenderowanie okna render maskiem illumination ( mapka czarno biała )następnie namalowanie na niej miejsc gdzie ma być śnieg szarobiałe miejsca, przed szybę wrzuciłem boxa z nadanym displacementem z podpięta wcześniej zrobiona mapką która zresztą potem posłużyła także do opacity materiału śniegu , efekt lekkiego zamrożenie szyby otrzymacie przez dodanie do materiału szkła tekstury do slotu bump Z pudełkami wojowałem coś mi strasznie szarpało krawędzie zasadniczo mogłem to zamaskować dofem od tej strony ale mi się nie podobał :)
skalpel3d Napisano 18 Grudzień 2014 Autor Napisano 18 Grudzień 2014 Jednak się pokusiłem o render w coronie :)
xmass Napisano 28 Grudzień 2014 Napisano 28 Grudzień 2014 Widziałem na fb na grupie corony ale nie skojażyłem że to ty ;) Fajno wygląda :) Zapodaj może jeszcze jakiś dywanik czy cuś na podłogę co by tak pusto nie było. No chyba że tak ma być :D Good job. Cheers! Edit. Oooops... dywanik jest, a nie zobaczyłem go w pierwszej chwili :D Może jakiś nardziej kontrastowy?
karol755 Napisano 8 Styczeń 2015 Napisano 8 Styczeń 2015 takie pytanie na pewno głupie ale kto pyta nie błądzi. jak wymodelowałeś pościel ?? ręcznie każde zagniecenie czy może używałeś czegoś innego ??
skalpel3d Napisano 8 Styczeń 2015 Autor Napisano 8 Styczeń 2015 Sama pościel modelowana w http://www.marvelousdesigner.com natomiast zgniecenie to mapki normal w normal bump zastosowane w shaderze
mx2 Napisano 18 Styczeń 2015 Napisano 18 Styczeń 2015 Doskonałe rendery. Używając zwrotu z mowy Shakespeare'a: This is the thing of envy of mine! :D Naprawdę świetne. Pozdrawiam...
skalpel3d Napisano 22 Lipiec 2015 Autor Napisano 22 Lipiec 2015 Zrobiłem upgrade vray do 3,2 i pokusiłem się o przetestowanie trybu progressive i zostałem miło zaskoczony na domowym kompie po 25 minutach taki oto otrzymałem efekt :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się