Napisano 9 Grudzień 201410 l Na początek dwa makra które powstały przy robieniu wizualizacji sypialni, zapewne powrzucam więcej jak już się porenderują. Stary dobry "maximilian max" z niezmordowanym vrayem pomimo coronowej modzie :) Krajobraz zimowy za oknem modelowany Corona na nim poległa ;) Edytowane 27 Grudzień 201410 l przez skalpel3d poprawka wersji początkowej :)
Napisano 10 Grudzień 201410 l Już mi się podoba :) Śnieg na oknach dodaje realizmu. Aż chce zobaczyć więcej. Śnieg na drzewach to textura, czy jakiś pflow / mesh? Pozdrawiam.
Napisano 10 Grudzień 201410 l O, pierwszy render mi się bardzo podoba! Podpisuje się pod pytaniem wyżej - jak zrobiony śnieg? :) Na drugim mnie trochę rażą w oczy te pudełka po lewej, na kilku jest niezła pikseloza, i taki dość sztuczny ten poblask.
Napisano 10 Grudzień 201410 l Autor śnieg na drzewach to dublowana wybrana geometria drzewa zoptymalizowana z lakkim vraydiplacementem plus materiał z opacity. Natomiast śnieg na szybach tworzyłem poprzez przerenderowanie okna render maskiem illumination ( mapka czarno biała )następnie namalowanie na niej miejsc gdzie ma być śnieg szarobiałe miejsca, przed szybę wrzuciłem boxa z nadanym displacementem z podpięta wcześniej zrobiona mapką która zresztą potem posłużyła także do opacity materiału śniegu , efekt lekkiego zamrożenie szyby otrzymacie przez dodanie do materiału szkła tekstury do slotu bump Z pudełkami wojowałem coś mi strasznie szarpało krawędzie zasadniczo mogłem to zamaskować dofem od tej strony ale mi się nie podobał :)
Napisano 28 Grudzień 201410 l Widziałem na fb na grupie corony ale nie skojażyłem że to ty ;) Fajno wygląda :) Zapodaj może jeszcze jakiś dywanik czy cuś na podłogę co by tak pusto nie było. No chyba że tak ma być :D Good job. Cheers! Edit. Oooops... dywanik jest, a nie zobaczyłem go w pierwszej chwili :D Może jakiś nardziej kontrastowy?
Napisano 8 Styczeń 201510 l takie pytanie na pewno głupie ale kto pyta nie błądzi. jak wymodelowałeś pościel ?? ręcznie każde zagniecenie czy może używałeś czegoś innego ??
Napisano 8 Styczeń 201510 l Autor Sama pościel modelowana w http://www.marvelousdesigner.com natomiast zgniecenie to mapki normal w normal bump zastosowane w shaderze
Napisano 18 Styczeń 201510 l Doskonałe rendery. Używając zwrotu z mowy Shakespeare'a: This is the thing of envy of mine! :D Naprawdę świetne. Pozdrawiam...
Napisano 22 Lipiec 20159 l Autor Zrobiłem upgrade vray do 3,2 i pokusiłem się o przetestowanie trybu progressive i zostałem miło zaskoczony na domowym kompie po 25 minutach taki oto otrzymałem efekt :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto