Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam. Mam pewien problem. Oto jak się prezentuje mój obiekt w viewporcie: http://i.imgur.com/M9ZV9bv.jpg

 

Krawędzie są poszarpane, jak przybliżę bardziej to problem się pogłębia, nie wspominając o tym, że nie za wiele mogę już przybliżyć bo dalej "nie idzie".

 

Prócz tego smoothing grupy działają bardzo dziwnie co również widać. Mam na obiekcie chamfera i kiedy daję "auto" z 45 stopniami to on te grupy jakoś absurdalnie przypisuje. Sztuczka z meshsmoothem na 0 iterations nie działa :/

 

Wygląda mi to szczerze mówiąc na problem ze skalą, ale mam w Maxie ustawione jednostki na centymetry a ten obiekt ma około 8 cm więc chyba nie powinno być problemów ?

 

Pozdrawiam i proszę o pomoc.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Pozwolę sobie odświeżyć bo poprowadziłem dalej śledztwo :P

 

Doszły kolejne dziwne krawędzie: http://i.imgur.com/d11KMwm.jpg

 

Jednostki Maxowe "Display" mam ustawione na centymetry. A "System Unit Setup" mam ustawione ma metry. Mam to tak ponieważ jest mi tak wygodnie przy eksporcie do Unity.

 

Problem ten znika kiedy obiekty są większe, mają np. paręnaście cm. Ale czasem muszę też zrobić jakieś mniejsze obiekty, czy też nawet śrubki i wtedy ten problem bardzo utrudnia mi pracę.

 

Czy mogę coś z tym zrobić ? Nie bardzo uśmiecha mi się skalowanie każdego obiektu w górę na czas pracy a później zmniejszanie go :/

 

Pozdrawiam.

Napisano

Ja stawiam na clipping plane kamery/viewportu, będziesz go musiał korygować w zależności od wielkości obiektu nad którym aktualnie pracujesz. Chyba masz za duży zakres, czy tam za mały.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.