Zernat Napisano 17 Grudzień 2014 Napisano 17 Grudzień 2014 Witam. Mam pewien problem. Oto jak się prezentuje mój obiekt w viewporcie: http://i.imgur.com/M9ZV9bv.jpg Krawędzie są poszarpane, jak przybliżę bardziej to problem się pogłębia, nie wspominając o tym, że nie za wiele mogę już przybliżyć bo dalej "nie idzie". Prócz tego smoothing grupy działają bardzo dziwnie co również widać. Mam na obiekcie chamfera i kiedy daję "auto" z 45 stopniami to on te grupy jakoś absurdalnie przypisuje. Sztuczka z meshsmoothem na 0 iterations nie działa :/ Wygląda mi to szczerze mówiąc na problem ze skalą, ale mam w Maxie ustawione jednostki na centymetry a ten obiekt ma około 8 cm więc chyba nie powinno być problemów ? Pozdrawiam i proszę o pomoc.
Zernat Napisano 18 Grudzień 2014 Autor Napisano 18 Grudzień 2014 Pozwolę sobie odświeżyć bo poprowadziłem dalej śledztwo :P Doszły kolejne dziwne krawędzie: http://i.imgur.com/d11KMwm.jpg Jednostki Maxowe "Display" mam ustawione na centymetry. A "System Unit Setup" mam ustawione ma metry. Mam to tak ponieważ jest mi tak wygodnie przy eksporcie do Unity. Problem ten znika kiedy obiekty są większe, mają np. paręnaście cm. Ale czasem muszę też zrobić jakieś mniejsze obiekty, czy też nawet śrubki i wtedy ten problem bardzo utrudnia mi pracę. Czy mogę coś z tym zrobić ? Nie bardzo uśmiecha mi się skalowanie każdego obiektu w górę na czas pracy a później zmniejszanie go :/ Pozdrawiam.
kengi Napisano 18 Grudzień 2014 Napisano 18 Grudzień 2014 Ja stawiam na clipping plane kamery/viewportu, będziesz go musiał korygować w zależności od wielkości obiektu nad którym aktualnie pracujesz. Chyba masz za duży zakres, czy tam za mały.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się