Jump to content

Poszarpane krawędzie w viewporcie i smoothig grupy


Zernat

Recommended Posts

Witam. Mam pewien problem. Oto jak się prezentuje mój obiekt w viewporcie: http://i.imgur.com/M9ZV9bv.jpg

 

Krawędzie są poszarpane, jak przybliżę bardziej to problem się pogłębia, nie wspominając o tym, że nie za wiele mogę już przybliżyć bo dalej "nie idzie".

 

Prócz tego smoothing grupy działają bardzo dziwnie co również widać. Mam na obiekcie chamfera i kiedy daję "auto" z 45 stopniami to on te grupy jakoś absurdalnie przypisuje. Sztuczka z meshsmoothem na 0 iterations nie działa :/

 

Wygląda mi to szczerze mówiąc na problem ze skalą, ale mam w Maxie ustawione jednostki na centymetry a ten obiekt ma około 8 cm więc chyba nie powinno być problemów ?

 

Pozdrawiam i proszę o pomoc.

Link to comment
Share on other sites

Pozwolę sobie odświeżyć bo poprowadziłem dalej śledztwo :P

 

Doszły kolejne dziwne krawędzie: http://i.imgur.com/d11KMwm.jpg

 

Jednostki Maxowe "Display" mam ustawione na centymetry. A "System Unit Setup" mam ustawione ma metry. Mam to tak ponieważ jest mi tak wygodnie przy eksporcie do Unity.

 

Problem ten znika kiedy obiekty są większe, mają np. paręnaście cm. Ale czasem muszę też zrobić jakieś mniejsze obiekty, czy też nawet śrubki i wtedy ten problem bardzo utrudnia mi pracę.

 

Czy mogę coś z tym zrobić ? Nie bardzo uśmiecha mi się skalowanie każdego obiektu w górę na czas pracy a później zmniejszanie go :/

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy