Zernat Posted December 17, 2014 Share Posted December 17, 2014 Witam. Mam pewien problem. Oto jak się prezentuje mój obiekt w viewporcie: http://i.imgur.com/M9ZV9bv.jpg Krawędzie są poszarpane, jak przybliżę bardziej to problem się pogłębia, nie wspominając o tym, że nie za wiele mogę już przybliżyć bo dalej "nie idzie". Prócz tego smoothing grupy działają bardzo dziwnie co również widać. Mam na obiekcie chamfera i kiedy daję "auto" z 45 stopniami to on te grupy jakoś absurdalnie przypisuje. Sztuczka z meshsmoothem na 0 iterations nie działa :/ Wygląda mi to szczerze mówiąc na problem ze skalą, ale mam w Maxie ustawione jednostki na centymetry a ten obiekt ma około 8 cm więc chyba nie powinno być problemów ? Pozdrawiam i proszę o pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zernat Posted December 18, 2014 Author Share Posted December 18, 2014 Pozwolę sobie odświeżyć bo poprowadziłem dalej śledztwo :P Doszły kolejne dziwne krawędzie: http://i.imgur.com/d11KMwm.jpg Jednostki Maxowe "Display" mam ustawione na centymetry. A "System Unit Setup" mam ustawione ma metry. Mam to tak ponieważ jest mi tak wygodnie przy eksporcie do Unity. Problem ten znika kiedy obiekty są większe, mają np. paręnaście cm. Ale czasem muszę też zrobić jakieś mniejsze obiekty, czy też nawet śrubki i wtedy ten problem bardzo utrudnia mi pracę. Czy mogę coś z tym zrobić ? Nie bardzo uśmiecha mi się skalowanie każdego obiektu w górę na czas pracy a później zmniejszanie go :/ Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trisquote Posted December 18, 2014 Share Posted December 18, 2014 Spróbuj może reset Xform? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kengi Posted December 18, 2014 Share Posted December 18, 2014 Ja stawiam na clipping plane kamery/viewportu, będziesz go musiał korygować w zależności od wielkości obiektu nad którym aktualnie pracujesz. Chyba masz za duży zakres, czy tam za mały. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now