Skocz do zawartości

Poszarpane krawędzie w viewporcie i smoothig grupy


Zernat

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam pewien problem. Oto jak się prezentuje mój obiekt w viewporcie: http://i.imgur.com/M9ZV9bv.jpg

 

Krawędzie są poszarpane, jak przybliżę bardziej to problem się pogłębia, nie wspominając o tym, że nie za wiele mogę już przybliżyć bo dalej "nie idzie".

 

Prócz tego smoothing grupy działają bardzo dziwnie co również widać. Mam na obiekcie chamfera i kiedy daję "auto" z 45 stopniami to on te grupy jakoś absurdalnie przypisuje. Sztuczka z meshsmoothem na 0 iterations nie działa :/

 

Wygląda mi to szczerze mówiąc na problem ze skalą, ale mam w Maxie ustawione jednostki na centymetry a ten obiekt ma około 8 cm więc chyba nie powinno być problemów ?

 

Pozdrawiam i proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pozwolę sobie odświeżyć bo poprowadziłem dalej śledztwo :P

 

Doszły kolejne dziwne krawędzie: http://i.imgur.com/d11KMwm.jpg

 

Jednostki Maxowe "Display" mam ustawione na centymetry. A "System Unit Setup" mam ustawione ma metry. Mam to tak ponieważ jest mi tak wygodnie przy eksporcie do Unity.

 

Problem ten znika kiedy obiekty są większe, mają np. paręnaście cm. Ale czasem muszę też zrobić jakieś mniejsze obiekty, czy też nawet śrubki i wtedy ten problem bardzo utrudnia mi pracę.

 

Czy mogę coś z tym zrobić ? Nie bardzo uśmiecha mi się skalowanie każdego obiektu w górę na czas pracy a później zmniejszanie go :/

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności