Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej!

Usiłuję ogarnąć cały proces mapowania, ale niezbyt mi to wychodzi. Stworzyłem prościutki model, żeby sprawdzić czy wszystko działa jak należy, niestety..

Generalnie:

1.Zrobiłem Low Poly w 3dsMaxie

1a.Zrobiłem UV

2.Eksport do Zbrush

3.Dodałem 7subdiv z detalem

4.Zrobiłem normal map i displacement map (zgodnie z tutkiem z eat3d - Creating Realistic Portrait in Maya)

5.Eksport do Mayi (nie znalazłem dobrych tutków do 3dsMaxa)

6.Ustawiłem settings pod renderowanie (linear itp.)

7.Dodałem Displacement map, Normal map

8.Ustawiłem settings pod mapy (subdivision surface itp.)

9. Rezultat:

 

mesh

so63yc.jpg

 

render

fvve3d.jpg

 

Zbrush:

2l919wk.jpg

 

UV

2u9ofm8.jpg

 

 

Niezbyt wiem gdzie robię błąd.

Może jest to kwestia odpowiednich ustawień, lub mesh musi być gęstszy?

Jak potrzebujecie innych screenów/ustawień które wpisałem, od razu podrzucę.

 

Jeżeli ktoś z Was zna jakiś dobry tutorial z całym pipelinem (począwszy od stworzenia map po eksport i ustawienie preferencji) byłbym bardzo wdzięczny - najlepiej 3dsMax/Maya + Zbrush. Niestety, nie znalazłem nigdzie takowego, a jedyny z Eat3d jak widać nie działa..

Tutoriale mogą być z DigitalTutors - mam konto, ale nie znalazłem nic do tej pory.

  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności