piotrkujko Napisano 8 Styczeń 2015 Napisano 8 Styczeń 2015 Hej! Usiłuję ogarnąć cały proces mapowania, ale niezbyt mi to wychodzi. Stworzyłem prościutki model, żeby sprawdzić czy wszystko działa jak należy, niestety.. Generalnie: 1.Zrobiłem Low Poly w 3dsMaxie 1a.Zrobiłem UV 2.Eksport do Zbrush 3.Dodałem 7subdiv z detalem 4.Zrobiłem normal map i displacement map (zgodnie z tutkiem z eat3d - Creating Realistic Portrait in Maya) 5.Eksport do Mayi (nie znalazłem dobrych tutków do 3dsMaxa) 6.Ustawiłem settings pod renderowanie (linear itp.) 7.Dodałem Displacement map, Normal map 8.Ustawiłem settings pod mapy (subdivision surface itp.) 9. Rezultat: mesh render Zbrush: UV Niezbyt wiem gdzie robię błąd. Może jest to kwestia odpowiednich ustawień, lub mesh musi być gęstszy? Jak potrzebujecie innych screenów/ustawień które wpisałem, od razu podrzucę. Jeżeli ktoś z Was zna jakiś dobry tutorial z całym pipelinem (począwszy od stworzenia map po eksport i ustawienie preferencji) byłbym bardzo wdzięczny - najlepiej 3dsMax/Maya + Zbrush. Niestety, nie znalazłem nigdzie takowego, a jedyny z Eat3d jak widać nie działa.. Tutoriale mogą być z DigitalTutors - mam konto, ale nie znalazłem nic do tej pory.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się