Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie,

pierwsza ukończona moja praca w 3ds. Jeszcze sporo do nauki jak widać, szczególnie boli mnie kwestia oświetlenia (lampa światła zasadniczo w pomieszczeniu nie daje) i kiepskawy dywanik. Niemniej jednak jestem zadowolony z końcowego efektu :)

Projekt nie mój, wykonanie moje, zajumane z gotowych armatura prysznica i pojemnik na papier toaletowy.

Proszę o opinie, przede wszystkim co poprawić :)

 

2wductv.png

 

5n6hd0.png

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

popracuj nad kamerą szczególnie w drugim ujęciu nieładna deformacja obrazu, dostosuj parametry filtru aa bo na chromach masz piękne ząbkowania, materiały na drzwiach wyglądają całkowicie nierealistycznie

Napisano

Tips:

- Przy małych pomieszczeniach możesz kamerę ustawić poza nim i odznaczyć "visible to camera" w opcjach obiektów, które by wnętrze zasłaniały.

- jeśli nie podoba Ci się światło lampek, możesz się pobawić target spotami z cieniami V-Raya lub IESami

- dywan by wyglądał dużo lepiej, jakbyś na diffuse wrzucił fresnel falloff

- unikaj przepaleń światła

 

reszta to tylko umiejętna obserwacja zdjęć i wymiataczy :)

Napisano

Hej, dzięki za odpowiedzi. Co do kamery to faktycznie zawsze mam z nią problem, planuje zrobić jakiś krótki kurs w tym kierunku aby potem przełożyć do na maxa.

 

@skalpel3d: nie wiem zbytnio co zmienić w ustawianiach AA. Typ ustawionego AA to adaptive i adaptive na min 4 max 12. Co do drzwi ciężko mi się odnieść - dla mnie wyglądają całkiem ok.

@Piwczyk: jako światło z plafonu wstawiony jest double sided vray light plane z rentangle light options na selected z dużym kątem i jakimś zabójczym multiplerem, efekt jaki widać prawie żaden...

frasnel falloff? Nie kojarze takiej mapy?

Napisano

AA to są filtry takie jak Mitchel, Catmul, Area itp odpowiadają za ostrzenie krawędzi Catmul i Mitchel zalicza się do najbardziej ostrzących ale równocześnie powodujących często przy złym dopasowaniu mocy światła wszelkiej maści artefakty np ząbkowania na granicach refleksów gdzie dochodzi do prześwietlenia, czarne otoczki. Większość z nich ma możliwość sterowania parametrami raz należy dobrać dobrze ich parametry dwa pilnować abyś nie miał przepaleń w scenie.

FEVbUdY.jpg

IwEOyr8.jpg




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności