Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

Mam problem z viewportami (załączone zdjęcie). Pojawia się crash z teksturami. W zależności od tego jak mam przybliżony widok tekstury zachowują się różnie. Czy jest jakiś sposób aby wyświetlało się to dobrze? Jeśli przybliżę dość mocno to wtedy tekstury wyglądają ok ale po oddaleniu się to psuje. Jeśli ktoś zna przyczynę będę wdzięczny.

Pozdrawiam

3805589a7a134f65gen.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Dla mnie wyglada to tak jakby polygony nachodzily na siebie, w takiej sytuacji max nie wie, ktore wyswietlac, i wyswietla raz jeden raz drugi.

Napisano

Niekiedy pomaga Viewport Clipping albo przełączenie na widok User zamiast Perspective.

To się dzieje jeśli kamera ogląda zbyt rozległy obszar, i tak jakby nie starcza już rozdzielczości w kanale Z.

Napisano

Też obstawiam źle ustawione jednostki, albo to, że obiekt jest w złej skali po imporcie. Często importują np z archicada obiekt jest 1000x mniejszy niż powinien być.

Gdyby to nie pomagało sprawdź jeszcze czy model nie jest abstrakcyjnie daleko od środka sceny, częsty problem przy importowaniu modeli z innych programów.

Zmień sterownik viewportu i zobacz czy problem dalej występuje.

Może to też być win jakiego konkretnego obiektu, jeśli masz scenę podzieloną na warstwy, do wyłącz wszystkie i włączaj po kolei.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności