Napisano 16 Styczeń 201510 l Cześć, Mam problem z viewportami (załączone zdjęcie). Pojawia się crash z teksturami. W zależności od tego jak mam przybliżony widok tekstury zachowują się różnie. Czy jest jakiś sposób aby wyświetlało się to dobrze? Jeśli przybliżę dość mocno to wtedy tekstury wyglądają ok ale po oddaleniu się to psuje. Jeśli ktoś zna przyczynę będę wdzięczny. Pozdrawiam
Napisano 16 Styczeń 201510 l Dla mnie wyglada to tak jakby polygony nachodzily na siebie, w takiej sytuacji max nie wie, ktore wyswietlac, i wyswietla raz jeden raz drugi.
Napisano 16 Styczeń 201510 l Niekiedy pomaga Viewport Clipping albo przełączenie na widok User zamiast Perspective. To się dzieje jeśli kamera ogląda zbyt rozległy obszar, i tak jakby nie starcza już rozdzielczości w kanale Z.
Napisano 16 Styczeń 201510 l Problem polega na zlym ustawieniu jednostek. Jaka jest skala budynkow czy jest to rzeczywiste 1:1?
Napisano 16 Styczeń 201510 l Też obstawiam źle ustawione jednostki, albo to, że obiekt jest w złej skali po imporcie. Często importują np z archicada obiekt jest 1000x mniejszy niż powinien być. Gdyby to nie pomagało sprawdź jeszcze czy model nie jest abstrakcyjnie daleko od środka sceny, częsty problem przy importowaniu modeli z innych programów. Zmień sterownik viewportu i zobacz czy problem dalej występuje. Może to też być win jakiego konkretnego obiektu, jeśli masz scenę podzieloną na warstwy, do wyłącz wszystkie i włączaj po kolei.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto