gryzon Napisano 20 Styczeń 2015 Napisano 20 Styczeń 2015 Bardzo często używałem sobie Transpose Mastera do przeskalowywania postaci które składały się z wielu subtooli. W ostatnim przypadku przy którym mam do czynienia, zauważyłem że po powrocie do orginalnych subtooli po wciśnięciu Tpose/SubT .... Coś jest nie tak z ich wyglądem. Mają taki jak by ostrzejszy wygląd, większą ostrość przy wgłębieniach i uwypukleniach. Pierwszy raz mam taki przypadek. Kombinowałem jak się tego pozbyć i nic nie wskórałem. Orientuje się ktoś coś?
gryzon Napisano 20 Styczeń 2015 Autor Napisano 20 Styczeń 2015 Nic a nic. Przeskalowałem to na hama kasując wcześniej wszystkie niższe poziomy subdivów i potem rekonstruując je. Niby wszystko ok, ale z kolei pędzle w ZBrushu działają mi teraz dziwnie. Np. nie da się dostatecznie małego pędzla ustawić itd. No dobra. Jest jakaś określona skala dla obiektów ZBrusha? Chciałem mieć to zsynchronizowane w tym co mam w MODO na jego skali wymiarowej, ale widzę że mija się to z celem. Dynamesh też nie działa już teraz jak należy bo pewnie zbyt mała skala jest.
Monio Napisano 20 Styczeń 2015 Napisano 20 Styczeń 2015 Jest jakaś określona skala dla obiektów ZBrusha?Niestety jest, i nie da się jej ustawić w żadnych opcjach. Możesz najwyżej przeskalować obiekt za pomocą Deform-> Unify żeby ci się dopasował do tej skali, ale nie w drugą stronę. Deformacje i pędzle mogą się dziwnie zachowywać jeśli skala mesha jest za duża lub za mała w zbrushowych jednostkach.
gryzon Napisano 20 Styczeń 2015 Autor Napisano 20 Styczeń 2015 Kumam. Ja zauważyłem jeszcze jedną ciekawą rzecz. Jak wyzeruję w zakładce Tool/Export/Scale oraz Offset, to nie robią mi się błędy w geometrii po wciśnięciu Tpose/SubT ale...... Na rozmiar pędzla w trybie Dynamic nie mogę wpłynąć aby był nieco mniejszy. Chyba że jest taka opcja? Utrudnia mi to robotę bo pracuję nad modelami dzieci i chcę zachować skalę względem dorosłych których już mam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się