Ottom Napisano 22 Styczeń 2015 Napisano 22 Styczeń 2015 Witam, wrzucam moje wypociny z tej nocy. To moja pierwsza praca, w 3d siedzę od tego tygodnia, więc nie mam jeszcze pojęcia jak renderować i teksturować, więc wybaczcie. Ogarne tekstury i render to poprawie na pewno :) Mam nadzieje, że nie jest najgorzej. Chce szkolić się w tworzeniu postaci, ale jakoś tak wyszło że environment porobiłem. Miało to być low poly, ale nie wiem czy łapie się to na low poly(2 989tris). Proszę o krytykę i porady. Pozdrawiam
mariuszs Napisano 22 Styczeń 2015 Napisano 22 Styczeń 2015 Polecam Ci przerobić pierw trochę kursów zanim zaczniesz wrzucać takie prace 1
Ottom Napisano 22 Styczeń 2015 Autor Napisano 22 Styczeń 2015 Powiem tak, kursy robie cały czas. Prace wrzuciłem do działu WiP, to nie jest coś czym się chwale jako efekt końcowy. Wiadomo, 1 praca, więc mimo, że wiele do dokończenia w tej scence, to efekt końcowy też nie będzie majstersztykiem:D Ale mimo to wrzucam prace,bo może ktoś podrzuci dobrą rade,sugestie... Myślę, że to jeden z lepszych sposobów na nauke :) słuchanie rad innych :) A jeśli Mariuszs jesteś jedyną osobą która skomentowała ten temat, to i tak przecież nic nie straciłem, wrzucając tu prace:) Przy okazji chciałbym zapytać: 1.Czy 3k tris na taką scenkę to mało czy dużo? 2.Jak osiągnąć efekt takiej ścieżki https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/content_folder_media/CDXSHQ02WEDW1370387988817.jpg ? Czy jest to sama tekstura, czy może użyte są do tego modele kamieni? Pozdrawiam :)
MariushO Napisano 22 Styczeń 2015 Napisano 22 Styczeń 2015 Polecam Ci przerobić pierw trochę kursów zanim zaczniesz wrzucać takie prace To jest WIP człowieku, to daruj sobie ironie! @Ottom 3k tris na taka scenke to zdecydowanie mało. Nie wiem do czego ta praca ma słuzyc. Robisz ja na jakis silnik do gier, czy poprostu cwiczysz modelowanie? Efekt tej sciezki to pewno tekstura z mapami normal. Cwicz dalej i dodaj wiecej poly do swoich obiektow, bo w tym stanie nawet dopieszczona normal mapa nie wygładzi tej scenki. Jak na poczatek idzie dobrze! Pozdrawiam.
Ottom Napisano 22 Styczeń 2015 Autor Napisano 22 Styczeń 2015 Jeśli chodzi o komentarz Mariuszs, to nic nie szkodzi :) nie uraził mnie jego komentarz, każdy ma prawo mieć swoje zdanie :) co do samej pracy...To tak, jak już napisałem chce się szkolić w tworzeniu postaci, envirionment jest na 2 miejscu, aczkolwiek myślę, że mogę przy nim poćwiczyć modelowanie:) koncept był taki, żeby scena pachniała blizzardem:D(wiem, że na tym poziomie to nie można powiedzieć żeby pachniało blizzardem:D lecz śmierdzi czymś słabym:D). Jestem fanem gry diablo, więc nastawiałem się, scena ma przedstawiać rzut izometryczny. przy tworzeniu tego wózka wspomagałem się zdjęciami z WoWa, żeby podłapać blizzardowski styl:D tutaj podsyłam zdj wózka: http://i.imgur.com/oOCkn6l.jpg http://i.imgur.com/nkofzgE.jpg ogólnie nie było łatwo :D siedziałem nad tym wszystkim z jakieś 6-7 godzin:D zadam jeszcze jedno pytanie, które już zadałem na forum, ale nie uzyskałem jeszcze odpowiedzi, więc może tutaj przy okazji uzyskam odpowiedź:D pytanie czy sposób ten jest prawidłowy, mianowicie do 1 figury, przysunięcie 2 figury, a następnie wtopienie jej w 1. http://i.imgur.com/c0v762F.png czy może muszę bawić się w extrudowanie. http://i.imgur.com/89PcX9L.png jak widać sposób z wtapianiem przedmiotu jest 2 razy bardziej oszczędny jeśli chodzi o trójkąciki.. Pozdrawiam ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się