gryzon Napisano 22 Styczeń 2015 Napisano 22 Styczeń 2015 Cześć. Interesuje mnie jak u was wygląda workflow przy skinowaniu postaci. W oknie Setup nie działają deformacje kości tylko w oknie Animate. A narzędzia widoczne w do wagowania postaci są tylko w oknie Setup. Jak dla mnie to postać trzeba cały czas pozować aby widzieć jakie są deformacje i przy tym wagować. Trochę nie logiczne rozłożenie narzędzi, albo ja czegoś nie wiem :)
uzumakishadow Napisano 22 Styczeń 2015 Napisano 22 Styczeń 2015 A masz włączone w oknie setup deformery i wyłączony tryb "setup"?
gryzon Napisano 22 Styczeń 2015 Autor Napisano 22 Styczeń 2015 Setup był wyłączony ale zupełnie nie wiedziałem o trybie Enable Deformers. Dzięki za szybką podpowiedź!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się