gryzon Posted January 22, 2015 Share Posted January 22, 2015 Cześć. Interesuje mnie jak u was wygląda workflow przy skinowaniu postaci. W oknie Setup nie działają deformacje kości tylko w oknie Animate. A narzędzia widoczne w do wagowania postaci są tylko w oknie Setup. Jak dla mnie to postać trzeba cały czas pozować aby widzieć jakie są deformacje i przy tym wagować. Trochę nie logiczne rozłożenie narzędzi, albo ja czegoś nie wiem :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
uzumakishadow Posted January 22, 2015 Share Posted January 22, 2015 A masz włączone w oknie setup deformery i wyłączony tryb "setup"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gryzon Posted January 22, 2015 Author Share Posted January 22, 2015 Setup był wyłączony ale zupełnie nie wiedziałem o trybie Enable Deformers. Dzięki za szybką podpowiedź! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now