adek Napisano 29 Styczeń 2015 Napisano 29 Styczeń 2015 Firma Next Limit wydała nową wersję swojego silnika renderującego Maxwell Render oznaczoną numerem 3.1. Zobaczcie materiały wideo pokazujące ten silnik i nowości w akcji. Pełna treść: Maxwell Render 3.1
matszklar Napisano 29 Styczeń 2015 Napisano 29 Styczeń 2015 Super!!! Kilka nowości i co ważne ( z punktu widzenia uzytkownika) to to, że wreszcie w pełni obsługuje więcej niz 64 wątki w jednej stacji ( w naszym wypadku 72 watki). Zanotowaliśmy ogromny przyrost prędkości w stosunku do wersji oficjalnej 3.01. Nie ukrywam że jesteśmy zaskoczeni jako że te same procesory dały przyrost prędkości 400% przy użyciu najnowszej wersji oficjalnej 3.1.0 w stosunku do poprzedniej oficjalnej 3.01.0 Dla porównania: wbudowany benchmark ( benchwell) wersja 3.01.0 - czas 1min.46 s wbudowany benchmark ( benchwell) wersja 3.01.1 beta ( dostaliśmy go do testów przed dwoma miesiącami) - czas 34 s wbudowany benchmark ( benchwell) wersja 3.1.0 - czas 29s http://www.maxwellrender.com/benchwell NIe bardzo mam czas , może ktoś używający Maxwella znajdzie chwilkę i porówna predkości?
Tamyl91 Napisano 29 Styczeń 2015 Napisano 29 Styczeń 2015 Ten Extra Sampling to jak dla mnie must have każdego unbiasedowego path tracera. Niby oczywistość, a póki co chyba tylko Maxwell ma taką opcję.
pxl666 Napisano 30 Styczeń 2015 Napisano 30 Styczeń 2015 no niewiem czy jest sie czym podniecac malo wygodne to jest , ladowanie masek itd... w luxie i noxie mozesz malowac zaznaczeniem i o wiele wygodniej moim zdaniem. w cyclesie smialo mogliby dorobic taka opcje bo wystarczyloby dodac render region ktory nie resetuje wczesniejszego obrazu tylko jest do niego dodawany...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się