Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć!,

 

To jest mój pierwszy post na forum > zacząłem ostatnio przygodę z vray'em na sketchup'a.

Modeluję aktualnie istniejący już dom w Walencji. Chciałbym na jego podstawie nauczyć się

'dobrego wizkowania' i wrzucić do portfolio...

 

Model nie jest jeszcze dopracowany w detalu, również brakuje mebli itp.

1. Moim pytaniem na tym etapie jest skąd wzięły się te smugi na ścianach (szczególnie po prawej na górze viski),

i jak można je wyeliminować w vray/sketchup.

2. Jak zwiększyć nasłonecznienie wewnątrz domu przy świetle dziennym? (w tym przypadku mocno rozjaśniłem w photoshopie)

 

Z góry dzięki za pomoc, :cool:

pozdrawiam, mm

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam, nie znam się totalnie na wizualizacji wnętrz:D ale mogę Ci jedno powiedzieć.. :D

wrzucaj zdj na jakąś stronę, a potem przy komentowaniu kliknij w "wstaw obrazek" i tam wklej direct link do zdjęcia:D

Pozdrawiam i życzę powodzenia;)

Napisano

smugi z nałożonych na siebie fejsów powstały. Uważaj na takie miejsca. Kontroluj model i twórz czyste siatki. vray nie lub takich momentów gdy dwa obiekty, w tym przypadku fejsy sa w tej samej pozycji i się nakładają gdyż nie wie za bardzo co ma renderować :)

Napisano
smugi z nałożonych na siebie fejsów powstały. Uważaj na takie miejsca. Kontroluj model i twórz czyste siatki. vray nie lub takich momentów gdy dwa obiekty, w tym przypadku fejsy sa w tej samej pozycji i się nakładają gdyż nie wie za bardzo co ma renderować :)

 

biszkopte dzięki za pomoc, ale sprawdziłem model i nie nakładają się w tej scenie żadne płaszczyzny...

Może jakieś inne sugestie?? ustawienia związane ze światłem??

Napisano

Czy w ogóle masz włączone GI ? i czy przypadkiem nie używasz na razie standardowego shadera zamiast vraymtl? Kolejna sprawa pamiętaj że ustawienie światła w scenie to nie tylko samo słonce to także dobrze dobrane parametry w samej kamerze jak także dopracowane parametry color mappingu

Napisano
smugi to prawdopodobnie kompresja formatu png, lub jpg. Nagrywaj w formacie 32 bitowym.

 

'Boris' wydaje mi się, że jest to chyba bardzo prawdopodobne. Sprawdzę po pracy czy faktycznie...

 

'skalpel3d' posprawdzam ustawienia materiałów i kamery. raczej tynk nie ustawiałem jako vray materiał.

 

dzięki, pozdrawiam mm :cool:

Napisano

jeśli zamierzasz potem obrabiać w photoshopie to najlepiej zapisuj do tiffa 16 bitowego lub exr, 32 i tak będziesz musiał potem konwertować w photoshopie bo wiele funkcji nie działa na 32 bitowych formatach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności