Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Cześć!,

 

To jest mój pierwszy post na forum > zacząłem ostatnio przygodę z vray'em na sketchup'a.

Modeluję aktualnie istniejący już dom w Walencji. Chciałbym na jego podstawie nauczyć się

'dobrego wizkowania' i wrzucić do portfolio...

 

Model nie jest jeszcze dopracowany w detalu, również brakuje mebli itp.

1. Moim pytaniem na tym etapie jest skąd wzięły się te smugi na ścianach (szczególnie po prawej na górze viski),

i jak można je wyeliminować w vray/sketchup.

2. Jak zwiększyć nasłonecznienie wewnątrz domu przy świetle dziennym? (w tym przypadku mocno rozjaśniłem w photoshopie)

 

Z góry dzięki za pomoc, :cool:

pozdrawiam, mm

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam, nie znam się totalnie na wizualizacji wnętrz:D ale mogę Ci jedno powiedzieć.. :D

wrzucaj zdj na jakąś stronę, a potem przy komentowaniu kliknij w "wstaw obrazek" i tam wklej direct link do zdjęcia:D

Pozdrawiam i życzę powodzenia;)

Napisano

smugi z nałożonych na siebie fejsów powstały. Uważaj na takie miejsca. Kontroluj model i twórz czyste siatki. vray nie lub takich momentów gdy dwa obiekty, w tym przypadku fejsy sa w tej samej pozycji i się nakładają gdyż nie wie za bardzo co ma renderować :)

Napisano
  • Autor
smugi z nałożonych na siebie fejsów powstały. Uważaj na takie miejsca. Kontroluj model i twórz czyste siatki. vray nie lub takich momentów gdy dwa obiekty, w tym przypadku fejsy sa w tej samej pozycji i się nakładają gdyż nie wie za bardzo co ma renderować :)

 

biszkopte dzięki za pomoc, ale sprawdziłem model i nie nakładają się w tej scenie żadne płaszczyzny...

Może jakieś inne sugestie?? ustawienia związane ze światłem??

Napisano

Czy w ogóle masz włączone GI ? i czy przypadkiem nie używasz na razie standardowego shadera zamiast vraymtl? Kolejna sprawa pamiętaj że ustawienie światła w scenie to nie tylko samo słonce to także dobrze dobrane parametry w samej kamerze jak także dopracowane parametry color mappingu

Napisano
  • Autor
smugi to prawdopodobnie kompresja formatu png, lub jpg. Nagrywaj w formacie 32 bitowym.

 

'Boris' wydaje mi się, że jest to chyba bardzo prawdopodobne. Sprawdzę po pracy czy faktycznie...

 

'skalpel3d' posprawdzam ustawienia materiałów i kamery. raczej tynk nie ustawiałem jako vray materiał.

 

dzięki, pozdrawiam mm :cool:

Napisano

jeśli zamierzasz potem obrabiać w photoshopie to najlepiej zapisuj do tiffa 16 bitowego lub exr, 32 i tak będziesz musiał potem konwertować w photoshopie bo wiele funkcji nie działa na 32 bitowych formatach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.