PhysicalUnits Posted February 12, 2015 Share Posted February 12, 2015 Robię jedną ze swoich pierwszych animacji doszedłem do etapu kiedy mój obiekt [stonoga] się porusza niestety nie mogę sprawić aby teren po którym się porusza i nierówności tego terenu wpływały na ruch obiektu. obiekt przenika przez wybrzuszony teren jak przez masło. problem ilustruje filmik poniżej : będę wdzięczny za odpowiedzi pisemne lub linki do konkretnych tutoriali które wyjaśniają rozwiązanie problemu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juzwa Posted February 12, 2015 Share Posted February 12, 2015 Bez PFlow sie nie obejdzie, albo przynajmniej bez konkretnej znajomosci maxscriptu. Obejrzyj to koles tam nawet zalaczyl plik wiec mozna dojsc co i jak :) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ania Posted February 12, 2015 Share Posted February 12, 2015 Wydaje mi się że się obejdzie, Conform Space Warp podłączone do point helperów, te podłączone do nóg. Niestety akurat nie mam jak sprawdzić, ale jestem pewna że widziałam koła które tą metodą skakały po wybojach, powinno się dać. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now