Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Robię jedną ze swoich pierwszych animacji doszedłem do etapu kiedy mój obiekt [stonoga] się porusza niestety nie mogę sprawić aby teren po którym się porusza i nierówności tego terenu wpływały na ruch obiektu. obiekt przenika przez wybrzuszony teren jak przez masło. problem ilustruje filmik poniżej :

 

 

będę wdzięczny za odpowiedzi pisemne lub linki do konkretnych tutoriali które wyjaśniają rozwiązanie problemu.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Bez PFlow sie nie obejdzie, albo przynajmniej bez konkretnej znajomosci maxscriptu.

 

Obejrzyj to

 

 

koles tam nawet zalaczyl plik wiec mozna dojsc co i jak :)

  • Confused 1
Napisano

Wydaje mi się że się obejdzie, Conform Space Warp podłączone do point helperów, te podłączone do nóg. Niestety akurat nie mam jak sprawdzić, ale jestem pewna że widziałam koła które tą metodą skakały po wybojach, powinno się dać.

  • Confused 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności