Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

witam serdecznie,

Mam problem:/ render wykonany w mental ray - robią się dziwne prześwietlenia w granicach sufitu oraz ścian zewnętrznych. Ktoś ma pojęcie co ja namotałam? Dodam że ściany budynku zostały zaimportowane z innego programu. Włączone Final Gather i Global Illumination na 1.

 

1MLCso.jpg

 

2NUs8b.jpg

 

Tak jeszcze pobocznie zapytam gdzie mogę znaleźć wskazówki jak podciągnąć realność tych wizualizacji? Głównie męczy mnie kiepska jakość zasłon i dziwne ciapki na podłodze, tv oraz meblach w miejscach odbicia słońca.

Jeśli pomocne okażą się jakieś screeny z ustawień proszę o informację jakie, to załączę.

Edytowane przez villemo
dodatkowe informacje

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jaka wersja maxa ? jaki rodzaj oświetlenia ? spróbuj przywrócić default'owe ustawienia

Napisano

Nie znam Mental Ray'a, ale dla przykładu posłużę sie Vray'em. Wygląda to tak jakby za mały subdivision światło miało, albo może przechfycane są promienie światła i rozmazywane. W Vray na przykład po za znaczeniu w Light Cache "Store direct light" światło jest rozmazane i nie ostre, albo może masz za mocne światło ?

 

Możliwe że przed renderowaniem czegoś nie odznaczyłeś, i na obrazie masz pokazane jak układa się światło....

Edytowane przez lsebastian

Napisano

wygląda na to ze masz dziury w geometrii na styku ścian i sufitu albo przechodzące przez siebie bryły, do tego daylight z niebem i max prześwietla ci światło na tym styku.

sprawdź geometrię, usuń słońce i niebo. daj na środku jakieś najprostsze światło, wyłącz GI,

to co masz na suficie to błąd ustawień fg, tu jest tutorial o tym http://www.evermotion.org/tutorials/show/7955/final-gather-tutorial-introduction

pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.