Skocz do zawartości

Łączenie obiektów 3ds 2015


Zbigo62

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem nowy więc witam wszystkich. Mam problem z łączeniem dwóch osobnych obiektów, wytłumaczę to na zasadzie dwóch płaszczyzn.

A więc robię jedną następnie kolejną, obie conwertuje na edytowalne poly i teraz mój problem jak połączyć ich niektóre poligony za pomocą "target weld". Jak wybieram jeden poligon tym narzędziem i chcę go połączyć z drugim poligonem tej drugiej płaszczyzny to nic się nie dzieje, tak jakby jedna drugiej nie "widziała" ?? Proszę o pomoc. I jeszcze jedno czemu nie ma funkcji "attach" w wersji 3ds maxa 2015 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Źle się do tego zabierasz. Oba obiekty przekonwertuj sobie do editable poly, następnie zaznacz jeden, kliknij attatch i zaznacz drugi( jeżeli masz inne modyfikatory to drugi przejmie parametry pierwszego). Następnie zaznaczasz edycję polygonów. Zaznaczasz obydwa, które chcesz połączyć i wciskasz make planar. Poniżej obrazek. Mam nadzieję, że o to chodziło.

Pozdrawiam i życzę owocnej nauki.

 

PS; Jak widać w maxie 2015 jest attatch.

 

107p9n7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności