Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Soft 3ds max. Muszę zrobić takie krzesło low poly 12k polygonów:

 

1z3b39s.jpg

 

Pierwszy pomysł to na siatkę po turbo smooth naniosłem linie slice plane'em i extrude. Efekt jest słaby, krzesło wygląda płasko.

 

1y1hq8.jpg

 

Drugi pomysł to zrobić wcięcia przed turbo smooth, ale wtedy siatka się krzaczy i po turbo krzesło jest kanciaste.

 

33oiff8.jpg

 

55jndy.jpg

 

Będę wdzięczny za wszelkie porady :-)

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wypalanie nie wchodzi w grę, bo te wcięcia mają być w geometrii krzesła.

 

Mógłbyś rozwinąć co to znaczy "ułożyć linie według flow kresek"?

Napisano

Wymodelować poly modelingiem na płasko i potem wygiąć. Trzeba będzie trochę pokombinować z przejściem paskowanej powierzchni w bok krzesła. Można wymodelować osobno zakończenie i potem ręcznie dopasowywać do pasków. Trochę roboty będzie ale powinno dobrze wyglądać.

Napisano

W sumie można użyć wielu modyfikatorów symmetry z przesuniętym mirror. i będzie z automatu jak sprytnie wymodelujesz pojedyńczy element. Oczywiście nadal na płasko a potem wygiąć.

Napisano

Jak wpiszesz w google krzesło mannequin to wyskakuje. Jak zrobisz koniecznie pochwal się metodą i fotką z siatką, ja na dzisiaj odpuszczam.

Napisano

Takie coś na szybko mi wyszło, mam nadzieję że w weekend będę miał więcej czasu na to krzesełko to pokaże siatkę, bo na razie wygląda strasznie :)

 

 

image.jpg

Napisano

Jeśli masz już siatkę z 'pochyłymi' krawędziami spróbowałbym zaznaczyć poszczególne krawędzie i użyć Extrude (powstaną nam dwie nowe równoległe krawędzie obok krawędzi wyjściowych). Krawędź wyjściową przesunąłbym wgłąb 'oparcia'.

Działać powinno dobrze, wiąże się to z pewną pracą, ale nie ma nic za darmo.

Ktoś próbował tego może?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności