Posted March 10, 201510 yr Soft 3ds max. Muszę zrobić takie krzesło low poly 12k polygonów: Pierwszy pomysł to na siatkę po turbo smooth naniosłem linie slice plane'em i extrude. Efekt jest słaby, krzesło wygląda płasko. Drugi pomysł to zrobić wcięcia przed turbo smooth, ale wtedy siatka się krzaczy i po turbo krzesło jest kanciaste. Będę wdzięczny za wszelkie porady :-)
March 10, 201510 yr wymodelować zwykłe krzesło.. zagęścić mega mocno. Displacment. wypalić i tyle.. albo ułożyć linie według flowu tych kresek co też jest dość proste.
March 10, 201510 yr Author Wypalanie nie wchodzi w grę, bo te wcięcia mają być w geometrii krzesła. Mógłbyś rozwinąć co to znaczy "ułożyć linie według flow kresek"?
March 10, 201510 yr Wymodelować poly modelingiem na płasko i potem wygiąć. Trzeba będzie trochę pokombinować z przejściem paskowanej powierzchni w bok krzesła. Można wymodelować osobno zakończenie i potem ręcznie dopasowywać do pasków. Trochę roboty będzie ale powinno dobrze wyglądać.
March 10, 201510 yr W sumie można użyć wielu modyfikatorów symmetry z przesuniętym mirror. i będzie z automatu jak sprytnie wymodelujesz pojedyńczy element. Oczywiście nadal na płasko a potem wygiąć.
March 10, 201510 yr A co to za krzesełko? Jaki producent? W wolnej chwili też spróbuje je wymodelować w ramach nauki :)
March 11, 201510 yr Author Jak wpiszesz w google krzesło mannequin to wyskakuje. Jak zrobisz koniecznie pochwal się metodą i fotką z siatką, ja na dzisiaj odpuszczam.
March 12, 201510 yr Takie coś na szybko mi wyszło, mam nadzieję że w weekend będę miał więcej czasu na to krzesełko to pokaże siatkę, bo na razie wygląda strasznie :)
March 15, 201510 yr Jeśli masz już siatkę z 'pochyłymi' krawędziami spróbowałbym zaznaczyć poszczególne krawędzie i użyć Extrude (powstaną nam dwie nowe równoległe krawędzie obok krawędzi wyjściowych). Krawędź wyjściową przesunąłbym wgłąb 'oparcia'. Działać powinno dobrze, wiąże się to z pewną pracą, ale nie ma nic za darmo. Ktoś próbował tego może?