Skocz do zawartości

Malowane


karolaugust

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

Na maxie jestem od niedawna, wrzucam tutaj kilka moich prac, wszystkie chyba zrobione w ostatnim półroczu.

 

porucznik%2Bray%2Bsipovicz.png

 

 

 

the_gun.png

 

 

 

monster_warrior.png

 

 

 

creature3.jpg

 

 

 

hunter.png

 

 

 

mech-boy.jpg

 

 

 

dwarf.png

 

 

 

 

knight-hospitaller.jpg

 

 

 

axeman.jpg

 

 

 

Shot.png

 

 

 

candy.png

 

 

 

an_old_brewery.png

Edytowane przez karolaugust
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dobre kilka godzin miałem tę stronę otwartą w przeglądarce i trochę nieśmiało nacisnąłem F5 i... Bardzo zaskoczył mnie wąsaty pan - nie tylko dając mi w zęby, ale strasznie podoba mi się styl tych czarnobiałych ilustracji. Nic konkretnego nie umiem napisać, bo totalnie nie znam się na 2D, ale pierwsze 3 kolorowe wydają się nieco płaskie (chociaż w przypadku drugiego jest to chyba jak najbardziej ok - to chyba koncept?). Rycerz ma już w sobie dużo więcej głębi, krasnolud z toporem serio wygląda groźnie - szkoda tylko, że nie pokusiłeś się o jakieś pobojowisko w tle.

Bardzo podoba mi się luźne podejście do tła u panów z gnatami, szkoda, że samym panom trochę brakuje ostrości i tej super kreski z pierwszych czarnobiałych ilustracji.

W ostatniej ilustracji, trochę płasko wypadł pierwszy plan, za to drugi i ogólna kolorystyka bardzo na plus :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarno-białe ilustracje bardzo mi się podobają pod względem tekstury, forma też bardzo spoko. Przy kolorowych niektórych mam wrażenie że jest ciut gorzej. Mimo, że kolory są ciekawe to czuć jakąś sztuczność, której przyczynę nie do końca umiem zlokalizować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo, że kolory są ciekawe to czuć jakąś sztuczność, której przyczynę nie do końca umiem zlokalizować.