Napisano 13 Marzec 20159 l Wykonałem ostatnio taki portret. Wrzucam bez i z postprodukcją. Soft. Mudbox, Maya, Vray, Yeti. Z przyczyn technicznych włosy z yetiego przekonwertowane na krzywe i wyrenderowane jako n-hair. Post w Gimpie. Czysty render: Post:
Napisano 15 Marzec 20159 l Autor Przyznam ,że bust przeszedł dość sporo transformacji. Możliwe ,że ciut można aby go było poszerzyć, chociażby dla porówniania. Mam jeszcze z inna wersja twarzy i też dość szerokiego w barach. Ale ogólne odczucie podoba się czy nie ? ;)
Napisano 23 Marzec 20159 l generalnie koleś jest świetny (bardzo realistyczny), tylko brwi jakoś mi do niego nie pasują. taki drobiazg.
Napisano 24 Marzec 20159 l Autor hej dzięki. Postać robię w tzw. wolnym czasie w pracy. Do brwi i irokeza użyłem Yetiego. Niestety z przyczyn technicznych są przekonwertowane na krzywe i następnie wyrenderowane jako nhair. Jak tylko zostanie naprawione Yeti z V-rayem w prac postaram się przeliczyć jeszcze raz. Może do tego czasu xD będzie już Arnold. W między czasie już trochę bardziej nauczyłem się czesania w Yetim więc może go uczeszę jeszcze raz. Pozdrawiam.
Napisano 29 Marzec 20159 l Autor Dzięukuje. Nie krępuj się przytnij i pokaż, bo nie wiem o który render chodzi :).