Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

NO wlasnie.. problem jak w temacie. w 10 nie bylo z tym problemu...

w 11.6 za diabla nie wiem jak to zrobic.

 

obiekt A ma wlosy ze splinow, ktore sa umieszczone w 2 layerze i przyporzadkowane do obiektu A.

 

Obiekt A ma wbudowane kosci. Po zgieciu niestety wlosy pozostaja nieruchome....

 

 

tu jest tutorial, jak rozwiazac ten problem w starszych wersjach, ale w nowej niestety nie dziala...

 

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 3,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie deformuje Ci się obiekt z guide'ami. Musisz do niego dodać jedną kość i w jej właściwościach (Properties) wybrać w 'Use Bones From Object' obiekt który jest wyginany kośćmi, w tym przypadku jak mniemam będzie to jego parent i już. Sprawdzałem na 11.6 działa bez problemu. Jedna uwaga, jeśli masz na obiekcie weightmapy i kości używają ich do deformacji to obiekt z guide'ami nie będzie się deformował :)

Edytowane przez pYo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.