agavis Napisano 19 Marzec 2015 Napisano 19 Marzec 2015 NO wlasnie.. problem jak w temacie. w 10 nie bylo z tym problemu... w 11.6 za diabla nie wiem jak to zrobic. obiekt A ma wlosy ze splinow, ktore sa umieszczone w 2 layerze i przyporzadkowane do obiektu A. Obiekt A ma wbudowane kosci. Po zgieciu niestety wlosy pozostaja nieruchome.... tu jest tutorial, jak rozwiazac ten problem w starszych wersjach, ale w nowej niestety nie dziala...
pYo Napisano 14 Kwiecień 2015 Napisano 14 Kwiecień 2015 (edytowane) Nie deformuje Ci się obiekt z guide'ami. Musisz do niego dodać jedną kość i w jej właściwościach (Properties) wybrać w 'Use Bones From Object' obiekt który jest wyginany kośćmi, w tym przypadku jak mniemam będzie to jego parent i już. Sprawdzałem na 11.6 działa bez problemu. Jedna uwaga, jeśli masz na obiekcie weightmapy i kości używają ich do deformacji to obiekt z guide'ami nie będzie się deformował :) Edytowane 14 Kwiecień 2015 przez pYo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się