StarkRavingSane Napisano 21 Marzec 2015 Share Napisano 21 Marzec 2015 (edytowane) Cześć! Chciałbym pokazać postać, nad którą pracuję od kilku dni. W zamierzeniu jest to drugoplanowa postać do gry komputerowej SF (powiedzmy kręcący się po okolicy NPC). Render wykonałem w silniku Unreal Engine 4. Chciałem przetestować silnik UE4 i PBR. Na razie jest poza T i spojrzenie zombie. W planach: rzęsy, poza i mimika. Krytyka konstruktywna jak zawsze mile widziana. Dziękuję także forumowiczowi Sebazx6r, którego rady w moim poprzednim wątku były bardzo pomocne. Niestety tamten post jest na tyle wiekowy, że odgrzewanie go podziękowaniami zakrawałoby o nekromancję. Pozdrawiam! S. R. Sane Edytowane 17 Wrzesień 2015 przez StarkRavingSane Zmieniłem wątek jednej pracy na teczkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolitic Napisano 23 Marzec 2015 Share Napisano 23 Marzec 2015 Hej, specem od postaci nie jestem, ale na moje oko prawie wszystko do poprawy :) Sorry za tak ogolna krytyke, ale moze ktos ze specow tego forum wyrazi to co napisalem w sposob strawny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 24 Marzec 2015 Share Napisano 24 Marzec 2015 Tylko się nie zniechęcaj. Na twoim miejscu wstawiałbym wszystkie prace do jednego wątku. Nawet jak nie będziesz miał za dużo feedbacku to będzie miał pogląd na progres. Także nie warto podbijać co chwila postu bo ludzie sie zmeczą. Czasem warto poprostu edytowac. Chyba ze dosc dlugo nie bylo update'u. Bedzie to twoj odnosnik progresu. Mam swoja teczke na forum i czasami cisza ale przynajmniej mam obraz tego co robilem rok temu a teraz. I przyznam ze rok temu bylem zadowolony ale teraz jak na to patrze to nie jestem. Krytyczniej tez patrze na walsne prace. Troche mi zajelo wykrztalcenie samokrytyki ;). Ogladaj prace lepszych :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StarkRavingSane Napisano 17 Wrzesień 2015 Autor Share Napisano 17 Wrzesień 2015 Dzięki za rady. Chęci mi nie brak, tylko czasu:) Postacie poćwiczę, tymczasem kilka assetów średniowiecznych (proporcje kreskówkowe): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się