Posted March 21, 201510 yr Cześć! Chciałbym pokazać postać, nad którą pracuję od kilku dni. W zamierzeniu jest to drugoplanowa postać do gry komputerowej SF (powiedzmy kręcący się po okolicy NPC). Render wykonałem w silniku Unreal Engine 4. Chciałem przetestować silnik UE4 i PBR. Na razie jest poza T i spojrzenie zombie. W planach: rzęsy, poza i mimika. Krytyka konstruktywna jak zawsze mile widziana. Dziękuję także forumowiczowi Sebazx6r, którego rady w moim poprzednim wątku były bardzo pomocne. Niestety tamten post jest na tyle wiekowy, że odgrzewanie go podziękowaniami zakrawałoby o nekromancję. Pozdrawiam! S. R. Sane Edited September 17, 20159 yr by StarkRavingSane Zmieniłem wątek jednej pracy na teczkę
March 23, 201510 yr Hej, specem od postaci nie jestem, ale na moje oko prawie wszystko do poprawy :) Sorry za tak ogolna krytyke, ale moze ktos ze specow tego forum wyrazi to co napisalem w sposob strawny.
March 24, 201510 yr Tylko się nie zniechęcaj. Na twoim miejscu wstawiałbym wszystkie prace do jednego wątku. Nawet jak nie będziesz miał za dużo feedbacku to będzie miał pogląd na progres. Także nie warto podbijać co chwila postu bo ludzie sie zmeczą. Czasem warto poprostu edytowac. Chyba ze dosc dlugo nie bylo update'u. Bedzie to twoj odnosnik progresu. Mam swoja teczke na forum i czasami cisza ale przynajmniej mam obraz tego co robilem rok temu a teraz. I przyznam ze rok temu bylem zadowolony ale teraz jak na to patrze to nie jestem. Krytyczniej tez patrze na walsne prace. Troche mi zajelo wykrztalcenie samokrytyki ;). Ogladaj prace lepszych :).
September 17, 20159 yr Author Dzięki za rady. Chęci mi nie brak, tylko czasu:) Postacie poćwiczę, tymczasem kilka assetów średniowiecznych (proporcje kreskówkowe):
Create an account or sign in to comment