Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć wszystkim.

Już od dłuższego czasu zastanawiałem się nad założeniem konta na forum i pokazaniu kilku prac,

które udało mi się zebrać w ciągu ostatnich paru lat.

Siedziałem trochę w komiksach i concept arcie, ale ogólnie cały czas szlifuję rysunek i malarstwo realistyczne na ASP,

dlatego też nie mam za wiele czasu na zabawę w Photoshopie. W każdym razie, bardzo zależy mi na wkroczeniu na

kolejne poziomy digital paintingu i opanowaniu programów do sztuki 2D. Może za niedługo nawet 3D...

Dlatego bardzo proszę o szczerą krytykę i ewentualne wskazówki.

 

Trochę speedów, max 1h:

windrunner___speedpainting_by_berfegor-d8pkm1i.jpg

speed_painting_1_by_berfegor-d8pkevb.jpg

 

speed_painting_6_by_berfegor-d8pkkr2.jpg

 

speed_painting_5_by_berfegor-d8pkknd.jpg

 

speed_painting_7_by_berfegor-d8pkt1b.jpg

 

speed_painting_8_by_berfegor-d8pkkv7.jpg

 

speed_painting_2_by_berfegor-d8pkewe.jpg

 

speed_painting_3_by_berfegor-d8pkkji.jpg

 

Ćwiczenie formy, barwy z pipety:

goth3_by_berfegor-d8pkmd6.jpg

 

gothic_dress_by_berfegor-d8pklu5.jpg

 

Jakieś pozostałe projekty:

bloodbath_by_berfegor-d8pkm74.jpg

 

eye_by_berfegor-d8pkl58.jpg

 

arctic_base_by_berfegor-d8pklev.jpg

 

trip_by_berfegor-d8pklaq.jpg

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez Berf
  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej, od razu widać, że nie jesteś nowicjuszem:D Ta suknie czy portret wyglądają naprawdę dobrze. Mi osobiście podoba się ten speed z gościem zjeżdżającym po budynku(zmieniłbym tylko ułożenie budynku w tle - wtedy jeszcze bardziej zyska dynamizm). Czekam na coś wykończonego bo po samych speedach zapowiada się miodnie. Pozdrawiam

Napisano

Szkoda tylko że same speedy. Chociaż można się czegoś nauczyć z tych prac, takie wczesne stadium udanej grafiki. Mi się najbardziej podoba pierwsza praca, chociaż widać że w kolejne włożyłeś więcej pracy.

Napisano

Odnośnie tego budynku w tle, sugerujesz może jakiś obrót, albo większe nachylenie, bądź skalę? Na pewno zwrócę na to uwagę przy kolejnej tego typu pracy bo niestety wszystkie .psd ze speedów wylądowały w śmietniku i mam tylko .jpgi właśnie żeby już przy nich nie dłubać, wiecie jak to jest. A co do skończonych prac to postaram się coś wrzucić za niedługo.

 

Pozdrawiam.

Napisano

Wow sorry, że dopiero teraz odpisuję. Z tym budynkiem to fajnie by to przełamało kompozycję jakby ten budynek się walił a reszta stała normalnie (tak ja to sobie wyobrażałem:D). Te ostatnie wrzuty dużo gorsze moim zdaniem- niekonsekwentne światło i słaby bardzo anatomicznie ten dziadek( nawet jak na przerysowanie). Ale widać, że wszystko robione na szybko- czekam na coś lepiej wykończonego. Pozdrawiam

Napisano

Spoko, nie ma problemu i dzięki, że odpisałeś. Też nie czuję tych prac, a natomiast jeśli chodzi o dziadka to anatomia została zdeformowana specjalnie, jak uda mi się zrobić zdjęcia rysunków to też wrzucę. Faktycznie, ze światłem cały czas mam problem gdy próbuję nasmarować coś z wyobraźni, nie potrafię ustawić kąta padania a co za tym idzie - cieni; nie mam pojęcia jak to ogarnąć. Help!

Napisano

Koleś to Anthony Jones oczywiście :P

Nawet fajnie się prezentują, tylko widzę dwa problemy:

1. Płasko(szczególnie kobitka), obrócenie ich troche bardziej frontem do nas mogłoby być ciekawsze

2. Brak Ambient Occlusion(!). Ogarnij koniecznie, prosta rzecz a będzie natychmiastowe +5 do appealu :)

 

Jeszcze tak dodatkowo zamiast takiego dziwnego ścięcia na dole(znowu u kobitki) mogłeś pociągnąć jakimś smudgem czy innym fikuśnym brushem

Napisano

Dzięki Durek. Próbowałem z tym ambient occlusion i oto rezultat, ale nie wiem czy dokładnie o to chodzi. Czuję, że może powinienem jeszcze dokończyć ramiona, ale szczerze mówiąc już nie chce mi się przy tym dłubać.

 

paganwoman_by_berfegor-d8vun22.jpg

 

Pozdrawiam.

Napisano

Co do ostatniej pracy fajne kolorki i pomysł ale zwiększyłbym ilość krawędzi bo w tej chwili potraktowałeś go jedną twardą na całej postaci. Jak mówi mój nauczyciel, jak wszędzie jest tak samo to jest płasko ^^szczególnie widać to w cylindrze, dla widza jest on płaski mimo silnego odblasku. Patrząc na twarz, raczej nie zmierzałeś do uproszczonej komiksowej stylistyki, więc różnorodność linii na postaci może tylko pomóc :) Tutaj możesz znaleźć coś na ten temat http://muddycolors.blogspot.com.br/2015/04/10-things-about-edges.html

Napisano

Kazikowy, dzięki za podpowiedź :) Również materiał, który podesłałeś jest naprawdę świetny; mam nadzieję, że uda mi się to wykorzystać w kolejnych pracach.

Napisano

Podoba mi się ta łódź, pewnie dlatego ze tak malarsko została ujęta. Co do valorów na komputerze, wydaje mi sie ze są płaskie, brakje troche jasniejszych highlightów gdzieniegdzie.

Napisano

Dzięki, cieszę się, że wam się podoba :) Jednak jest to dość ciekawa sytuacja, ponieważ ta praca została namalowana farbami olejnymi na desce pokrytej akrylem i nie wiem jak to jest możliwe, ale nie potrafię uzyskać podobnego efektu malując w 2D.

Ostatnio próbowałem popracować z materiałem podesłanym od kazikowego

 

doodle1_by_berfegor-dafze7l.jpg

Napisano

I dobrze Ci idzie praca z tym materiałem. Wiadomo, że surowe to wszystko ale wydaje mi się, że już na tym etapie dobrze się to czyta wszystko .Nawet tak ciepły dół pracy nie odciąga nachalnie uwagi od twarzy, więc gratki. Fajnie wyciągnąłeś górę kontrastami. Pociągniesz to jeszcze dalej? ^^

Napisano

Chyba tak, chociaż zastanawiałem się czy nie zacząć tej pracy od początku :)

Jeszcze mam takie pytanie.. Jak mogę zmienić, a raczej dodać ikonę/grafikę teczki, żeby była widoczna na forum?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności