Barcio77 Napisano 18 Kwiecień 2015 Napisano 18 Kwiecień 2015 Witam, Mam animację destrukcji prostopadłościanu (upada na ziemię i się rozpada) - jest to wiele małych obiektów poszatkowanych przez plugin rayfire w wyniku symulacji. Teraz potrzebuję z tego zrobić jeden obiekt mesh. Problemem jest to, że jak skowertuję jeden obiekt do mesh albo poly i dadm 'attach', to dołączone obiekty sklejają się z tym właśnie i tracą animację. (Cały obiekt się skleja) Jest jakiś sposób na to? Dzięki XD
Traitor Napisano 18 Kwiecień 2015 Napisano 18 Kwiecień 2015 W chwili polaczenia drobnych elementow w jedna bryle, podmieniasz sklejony model, na bryle ktora nie byla nieposiakana.
Barcio77 Napisano 19 Kwiecień 2015 Autor Napisano 19 Kwiecień 2015 No wiem, i co? Ja nie w scenie bryły nieposiekanej, tylko animację tych kawałków spadających... Udało mi się połączyć w jeden ProBoolean'em ale są błędy jakieś kilku polygonów i później przy konwersji do mesha albo poly i tak traci animację, zastyga.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się