Barcio77 Posted April 18, 2015 Share Posted April 18, 2015 Witam, Mam animację destrukcji prostopadłościanu (upada na ziemię i się rozpada) - jest to wiele małych obiektów poszatkowanych przez plugin rayfire w wyniku symulacji. Teraz potrzebuję z tego zrobić jeden obiekt mesh. Problemem jest to, że jak skowertuję jeden obiekt do mesh albo poly i dadm 'attach', to dołączone obiekty sklejają się z tym właśnie i tracą animację. (Cały obiekt się skleja) Jest jakiś sposób na to? Dzięki XD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Traitor Posted April 18, 2015 Share Posted April 18, 2015 W chwili polaczenia drobnych elementow w jedna bryle, podmieniasz sklejony model, na bryle ktora nie byla nieposiakana. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barcio77 Posted April 19, 2015 Author Share Posted April 19, 2015 No wiem, i co? Ja nie w scenie bryły nieposiekanej, tylko animację tych kawałków spadających... Udało mi się połączyć w jeden ProBoolean'em ale są błędy jakieś kilku polygonów i później przy konwersji do mesha albo poly i tak traci animację, zastyga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now