Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam,

 

Mam animację destrukcji prostopadłościanu (upada na ziemię i się rozpada) - jest to wiele małych obiektów poszatkowanych przez plugin rayfire w wyniku symulacji. Teraz potrzebuję z tego zrobić jeden obiekt mesh.

Problemem jest to, że jak skowertuję jeden obiekt do mesh albo poly i dadm 'attach', to dołączone obiekty sklejają się z tym właśnie i tracą animację. (Cały obiekt się skleja)

 

Jest jakiś sposób na to?

 

Dzięki XD

  • Replies 2
  • Views 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

W chwili polaczenia drobnych elementow w jedna bryle, podmieniasz sklejony model, na bryle ktora nie byla nieposiakana.

  • Author

No wiem, i co? Ja nie w scenie bryły nieposiekanej, tylko animację tych kawałków spadających...

 

Udało mi się połączyć w jeden ProBoolean'em ale są błędy jakieś kilku polygonów i później przy konwersji do mesha albo poly i tak traci animację, zastyga.

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy