Posted April 18, 20159 yr Witam, Mam animację destrukcji prostopadłościanu (upada na ziemię i się rozpada) - jest to wiele małych obiektów poszatkowanych przez plugin rayfire w wyniku symulacji. Teraz potrzebuję z tego zrobić jeden obiekt mesh. Problemem jest to, że jak skowertuję jeden obiekt do mesh albo poly i dadm 'attach', to dołączone obiekty sklejają się z tym właśnie i tracą animację. (Cały obiekt się skleja) Jest jakiś sposób na to? Dzięki XD
April 18, 20159 yr W chwili polaczenia drobnych elementow w jedna bryle, podmieniasz sklejony model, na bryle ktora nie byla nieposiakana.
April 19, 20159 yr Author No wiem, i co? Ja nie w scenie bryły nieposiekanej, tylko animację tych kawałków spadających... Udało mi się połączyć w jeden ProBoolean'em ale są błędy jakieś kilku polygonów i później przy konwersji do mesha albo poly i tak traci animację, zastyga.
Create an account or sign in to comment