wesol Napisano 24 Kwiecień 2015 Napisano 24 Kwiecień 2015 (edytowane) cześć Chciałbym się pochwalić swoją pracą wykonaną w blenderze i rendererze cycles. Miał być to test blendera, a przede wszystkim cycles. Jestem bardzo zadowolony z pracy z tym rendererem. Nad projektem pracuję już dłuższy czas, od roku leżał w postaci klatek i ostatnio zmobilizowała mnie chęć wrzucenia do reel'a cycles wiec zrobiłem drobną kolor korekcję zrobiłem również w blenderze. https://www.youtube.com/watch?v=PnGSXPjNpxQ Link do Hi-res bez kompresji Youtuba, najlepiej pobrać na dysk. Czysty render: Po CC: Passy: Książki posiadają ten sam materiał a różnicę w kolorach wynikają ze zmiennej random, indywidualna wartość dla każdego obiektu. Tu jak wygląda ten materiał. materiał stołu: Kolor korecja na nodach: siatka: Mam nadzieje że się podoba. Edytowane 25 Lipiec 2017 przez wesol
alex3d Napisano 24 Kwiecień 2015 Napisano 24 Kwiecień 2015 Ogólnie spoko, fajna kolorystyka i timing. Z krytki: trochę za krótkie, nie ma czasu się wczuć*w klimat i muzę; pióro w kałamarzu niekonsekwentnie zsynchronizowałeś z przeciągiem. Siędzę teraz przy przeciętnym monitorze, ale trochę można podciągnąć nasycenie. Co do cyclesa to brakuje mu jeszcze paru rzeczy do szczęścia, ale to mega wygodny silnik, oprócz zaawansowanego displacementu można w nim zrobić każdy shader. Animowałeś w pełni ręcznie, czy pół na pół z symulacją jakąś?
wesol Napisano 25 Kwiecień 2015 Autor Napisano 25 Kwiecień 2015 Dzięki, co do tego ze za krótkie to przyznam się ze nie miałem pomysłu, miał być to głownie test sprawdzający cycles, czy już nadaje się do pracy. Co do nie konsekwencji ruchu piórka słyszałem opinie kolegów, ale mi się tak podoba i nie bardzo mi zależało na poprawieniem, tym bardzie ze wymagało powtórnego renderingu. Animacja jest w 100% ręczna. Kartki na kościach, Zdjęcia animowałem tylko w pozycji i rotacji, ale posiadały zrigowanego bend'a, co ostatecznie wyłączyłem :) Oczywiście czekam na displacement i chyba jest to jedyna rzecz której cycles nie posiada. Jednak Cycles brak displacementu nadrabia poglądem w czasie rzeczywistym i łatwością tworzenia materiałów. No i oczywiście jego bezproblemowość, nic nie 'flika', AA jest idealne, szybko DOF i motionblur.
Rekomendowane odpowiedzi