Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć, jest to moja druga wizualizacja wnętrza.

Nauczyłem się podstaw cycles, co zaowocowało

bardziej realistycznym renderingiem ;)

Wszystkie modele moje :) Czas wykonania

około dwa tygodnie.

Wizualizacja wykonana w Blenderze + troszkę

photoshopa. Wiem, że niektóre materiały mogłyby

być lepsze ale chciałem już to dokończyć.

Rendering - około 40 minut na obrazek 1080p

 

pozdrawiam

Jakub

 

jimfzp.jpgfom1av.jpg

Edytowane przez jakubziom

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Poprawiłem całą scenę (wskazówki z forum Blenderownia), na razie rendering z pewną ilością szumów.

Materiały chyba trochę lepsze, np anisotropic na garnkach :)

 

29ykvwg.jpg

34g0hh1.jpg

Napisano

Pozwolę sobie napisać nie-techniczne uwagi, może do czegoś się przydadzą. A jak nie, to pomiń milczeniem ;)

Pierwsza rzecz, która mi się rzuciła w oczy, to kafelki z lewej strony na drugim obrazku. A dokładnie to że nie mają swojej grubości. To jest kompletna głupotka, ale że ten element końca kafelków jest w kadrze, to bym jednak coś przy tym podłubała (pewnie uwaga na przyszłość, bo nie wiem, czy to będziesz jeszcze ruszać - o tak jak tutaj w prawym górnym rogu. Oczywiście ładnie wykończone, a nie tak na surowo :) w każdym razie jak są płytki, to raczej klejone na ścianę, a nie w nią wtopione. A że to still, to chyba nie powinno mieć dużego znaczenia dodanie im fizycznej grubości).

Druga sprawa dotyczy szafek pod oknem. Ogólnie scena wydaje się bardzo oświetlona, niemal jak na planie serialu ;) a te konkretne fronty pod oknem są jaśniejsze niż te z prawej, co chyba (podkreślam CHYBA) nie powinno się zdarzyć. Może materiał jest bardzo odbijający, może ściana naprzeciw okna tak dobrze odbija światło. Zostawiam pod rozwagę.

 

Pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności