Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zainteresowałam się ostatnio importowaniem blend shapes z Zbrush'a do Mayi. Czy moglibyście powiedzieć, jak powinno się postępować, jeśli chce się połączyć dwa oddzielne mesh'e - głowy(z zbrushowymi blednami) oraz ciałem? Zriggować całą postać, później odseparować głowe, zrobić blend shapes, wrzucić do mayi na wierzch, pozostawiając wcześniejszą głowe? Nie mam pojęcia jak powinno się poprawnie połączyć to wszystko.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Siema,

Musisz wyeksportować wszystkie, meshe z 1 leveleu przy włączonych poszczególnych layerach. I do tego wypalic displacement mapy/normal mapy. Co wybierzesz zalezy od Ciebie. Blendy meshowe skladasz normalnie, a displacmenty przez shader. Mozna na maskach. To juz bardziej skomplikowane chyba ;).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności