Napisano 8 Czerwiec 20159 l dzien doby chcialem zapytac czy mial moze ktos podobny przypadek przy pracy z maxem2014 od 2 dni plik roboczy duzej sceny spuchl mi o jakies 200mb niewiadomego pochodzenia i kompletnie spowolnil zapisy i otwieranie sceny bywa ze potrafi sie to otwierac 40 minut... ( na calkiem szybkim sprzecie na ktorym od 2 lat adze sobie z wiekszymi zagadnieniami niz to aktualne) po wyjeciu ze sceny jakiego elementu - np 300 fejsow - plik dalej wazy 160mb po wyrzuceniu wszytkiego - mateialow, geometii - i zostawieniu jednego przypadkowego poligona - dalej 160mb z rozna koncowka groszy po pozbyciu sie calej geometrii - ciagle 159mb... nie pomaga: - czyszczenie map, materialow, mapowania - czyszczenie Note Trackow - zarowno wpisywanymi scryptami, ani odpalanymi z plikow ( co dzialalo we wczesniejszych wersjach maxa) - wyjmowanie czesci geometrii i proba podczepienia pod nowy czysty plik... - max na innym kompie albo nie otwiera sceny - zglasza blad - albo robi to tak samo dlugo.... bylbym wdzieczny za jakies pomysly
Napisano 8 Czerwiec 20159 l Był podobny temat jakiś miesiąc temu, z tego co pamiętam chłopaki znaleźli rozwiązanie. Niestety nie zapisałem sobie o co chodziło. Znaleźli chyba jakiś skrypt czyszczący scenę. Tak czy inaczej ciekaw jestem dlaczego tak się dzieje! PS. @t0m3k jak nadałeś kolor w sygnaturce? :)
Napisano 8 Czerwiec 20159 l Spróbuj gc() w okienku skryptowym, sprawdź czy są retimers (i skasuj), sprawdź czy są Animation Layers (i skasuj), http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/cleaner to próbowałeś? PS. jeśli to są Animation Layers lub Retimers, one się wirusowo roznoszą po wszystkich scenach które mają "styczność" z zakażoną sceną (X-ref, merge itd.), więc trzeba wtedy wyczyścić wszystkie sceny po kolei i dla pewności maxstart.max Edytowane 8 Czerwiec 20159 l przez Ania
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto