Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Brak alpha channel wszystko białe :/

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich. Wiecie może jak rozwiązać mój problem. Puszczam render wydaje mi się, że wszystko ustawione jak trzeba a jednak gdy chce potem zapisać alpha channel wszystko jest białe... Jakby tło się też renderowało :/ Może coś gdzieś kliknąłem :/ Proszę o pomoc świeże spojrzenie może tu pomoże :) Dodam, że pierwszy raz mam taki problem :/ No nie ogarniam :/ Nie wiem już gdzie grzebać czy w kamerze coś jest przestawione może :/ Pliz help

Poniżej screeny.

 

Edycja:

Mam jeszcze w scence dome light poczytałem może to jest problem... nie używam nigdy tego światła - zmieniłem na invisble może w tym tkwi problem...

aoomkp.jpg1jlp5k.jpg2cwo9ih.jpg

Edytowane przez Nero87

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Masz na scenie jakąś kulę lub połowę kuli na której jest tekstura nieba (chyba że niebo widoczne w renderze jest prosto z VrayHDRI)...A może masz VrayLight typu DOME i na tym świetle jest HDRI włożone (wtedy może nie masz zaznaczone w tym VrayLight typu DOME opcji INVISIBLE, i niebo się renderuje z tego światła, widać je w kamerze i to blokuje kanał alpha...).

Albo jeśli moje podpowiedzi są totalnie nietrafione to sam opisz skąd się bierze bezpośrednio w renderze niebo. To może być jakiś trop.

Napisano

Tak jak wyżej - usuń Dome'a i w tedy alpha Ci się wyrenderuje. Ale nie zaznaczaj invisible , tylko całkowicie usuń.

Napisano
  • Autor

Dzięki mordki :D Przeszukałem cały internet chyba i znalazłem odpowiedź na cgarchitect http://forums.cgarchitect.com/68841-urgent-where-my-alpha-channel.html i tak też zrobiłem. Mieliście rację. To była wina DOME LIGHTa :/ Dzięki dzięki za pomoc! :) Serio.

Nienawidzę jak mam jakiś problem i nie mogę go rozwiązać.

 

A moglibyście mi napisać co zrobić kiedy światło "wędruje" po suficie tzn. mam Vray lighta w jednym pomieszczeniu a światło wpada do drugiego po suficie się ciągnie... :/ Wieci o co biega? Nurtuje mnie to już od dłuższego czasu i czasem rezygnuję przez to z niektórych świateł w scenie.

Może daję za duże wartości natęzęnia światła ale to i tak nie powinno się zdarzać.

Edytowane przez Nero87

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.