V4nder Napisano 2 Lipiec 2015 Napisano 2 Lipiec 2015 (edytowane) Witam wszystkich. Ostatnio trochę bawie się efektami w FumeFx. Wszystko jest robione w 3ds max i renderowane przez vray. Chodzi o to że po wytworzeniu efektu i renderze efektu nie widać. Wyczytałem że w światłach potrzebna jest opcja Atmospheric Shadows, ale w światła vray ich nie ma. Ktoś ma jakiś pomysł? Edit : Czy jest możliwość żeby vray czytał zwykłe światła z 3ds max'a? Edytowane 2 Lipiec 2015 przez V4nder
ApaczoS Napisano 2 Lipiec 2015 Napisano 2 Lipiec 2015 Czy jest możliwość żeby vray czytał zwykłe światła z 3ds max'a? Tak. Używaj spotlightów. Poza tym...możesz renderować i scanline. Jak nie potrzebne Ci super duper GI to będzie nawet szybsze niż vray.
V4nder Napisano 3 Lipiec 2015 Autor Napisano 3 Lipiec 2015 Nie za bardzo chce działać. Wybrałem rodzaj światła spotligh, ustawiłem na płomień zrobiony w fumefx i nic. Pojawia sie tylko taki jakby cień płomienia czarno-przeźroczysty. Moze po prostu vray nie czyta fume?
skalpel3d Napisano 3 Lipiec 2015 Napisano 3 Lipiec 2015 V4nder pomijając Fumefx jak ci zależy na efektach które możesz z niego otrzymać masz bardzo dobry plugin od Chaosa Phoenix FD całkowita kompatybilność z vray
V4nder Napisano 4 Lipiec 2015 Autor Napisano 4 Lipiec 2015 @Pawlito : Oczywiście że dodałem. Sprawdzałem już wiele opcji i ogień nie za bardzo chce płonąć :D @skalpel3d : Dzięki, zaraz obczaję ten plugin :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się