Krisowski Napisano 8 Lipiec 2015 Napisano 8 Lipiec 2015 Witajcie. Mam właśnie zlecenie na zrobienie wizualizacji czarodziejskiego zamku. Oprócz renderu, poproszono mnie o interaktywną wersję modelu 3d na stronę, więc zamierzam oteksturowac to tak jak robię to w modelach do gier - teksturami PBR. Coś takiego: https://sketchfab.com/models/9b2cd31b72ae42ffa9035ed890a1ed40 Nie chcę przygotowywać dwóch wersji tekstur, więc tu pytanie - czy można w Vrayu ładować tekstury pbr, tak żeby wyglądały jak np w marmoset, czy silnikach do gier? Problemy mam juz na etapie normal mapy. Przykład: Ustawienia w material editor
Monio Napisano 8 Lipiec 2015 Napisano 8 Lipiec 2015 Heh... PBR to coś co było w rendererach offline od kilkunastu lat. Każdy dzisiejszy renderer obsługuje takie mapy. Z normalką nie pomogę, nie znam Vraya.
Krisowski Napisano 8 Lipiec 2015 Autor Napisano 8 Lipiec 2015 wiem, że obsługuje. ale co podpiąć do czego w vrayu, żeby działało, oraz jak wyeksportować mapy PBR z substance paintera pod vraya?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się