Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witajcie.

 

Mam właśnie zlecenie na zrobienie wizualizacji czarodziejskiego zamku. Oprócz renderu, poproszono mnie o interaktywną wersję modelu 3d na stronę, więc zamierzam oteksturowac to tak jak robię to w modelach do gier - teksturami PBR.

Coś takiego:

https://sketchfab.com/models/9b2cd31b72ae42ffa9035ed890a1ed40

 

Nie chcę przygotowywać dwóch wersji tekstur, więc tu pytanie - czy można w Vrayu ładować tekstury pbr, tak żeby wyglądały jak np w marmoset, czy silnikach do gier?

 

Problemy mam juz na etapie normal mapy. Przykład:

c2bcc9b3664c.jpg

 

Ustawienia w material editor

1d2e2fae9194.png

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 983
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Heh... PBR to coś co było w rendererach offline od kilkunastu lat. Każdy dzisiejszy renderer obsługuje takie mapy.

 

Z normalką nie pomogę, nie znam Vraya.

Napisano
  • Autor

wiem, że obsługuje. ale co podpiąć do czego w vrayu, żeby działało, oraz jak wyeksportować mapy PBR z substance paintera pod vraya?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności