Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie.

 

Mam właśnie zlecenie na zrobienie wizualizacji czarodziejskiego zamku. Oprócz renderu, poproszono mnie o interaktywną wersję modelu 3d na stronę, więc zamierzam oteksturowac to tak jak robię to w modelach do gier - teksturami PBR.

Coś takiego:

https://sketchfab.com/models/9b2cd31b72ae42ffa9035ed890a1ed40

 

Nie chcę przygotowywać dwóch wersji tekstur, więc tu pytanie - czy można w Vrayu ładować tekstury pbr, tak żeby wyglądały jak np w marmoset, czy silnikach do gier?

 

Problemy mam juz na etapie normal mapy. Przykład:

c2bcc9b3664c.jpg

 

Ustawienia w material editor

1d2e2fae9194.png

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Heh... PBR to coś co było w rendererach offline od kilkunastu lat. Każdy dzisiejszy renderer obsługuje takie mapy.

 

Z normalką nie pomogę, nie znam Vraya.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności