Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć!

 

Ostatnio siedzę nad modelem futurystycznego hełmu policyjnego #fuckdapolice.

Wstępny strzał, aktualnie szukam formy, poprawiam bryłę.

 

Uwagi mile widziane!

iauBLqr.jpg

Edytowane przez adrianprzetocki
  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Render, który wrzuciłem wcześniej był bardzo wczesnym konceptem całej postaci. Cały czas pracuję nad formą kasku + próbuję dokształcić się w temacie teksturowania/renderowania, bo to póki co najbardziej leży, z rzeźbieniem radzę sobie tak jak chcę ;)

Hełm wtedy wyglądał tak:

MPP8qrX.png

 

Na dzień dzisiejszy cały czas pracuję nad formą, czeka mnie jeszcze doszlifowanie szczegółów, retopo. Mam nadzieje, że seryjny zremesher poradzi sobie w tym przypadku, ponieważ nie specjalnie uśmiecha mi się ten proces :D

 

Generalnie widać dużo więcej szczegółów, detali, bardziej agresywną formę... Sprawia też wrażenie dużo silniejszego, masywnego robota.

baJEAha.png

Edytowane przez adrianprzetocki
Napisano

Nice.

Według mnie ta rurka/kabel nieco nie pasuje (ujęcie boczne). Całość sprawia wrażenie wysoce HighEndowej, spasowanej ze sobą geometrii, a tu nagle jakieś coś z innej bajki.

Szybka podobnie jak reszta geometrii mogłaby być ścięta na bokach

Napisano

Dzięki STRZYG za komentarz! Co do rurki, to sam nie byłem jej pewny, w pewnym sensie traktowałem ją jako placeholder.

Przez chwilę zastanawiałem się nawet czy nie dodać więcej takich kabli jako urozmaicenie, ale mimo wszystko tego typu elementy raczej nie pasują do futurystycznej wizji hełmu, może bardziej sprawdziłyby się w klimacie steampunku lub podobnych.

 

Dodam tylko, że bardzo propsuję Twoje działania, "Miasto Feniks" od ~2 lat u mnie na tapecie ;)

Napisano (edytowane)

Kolejny update, kolejny postęp, kolejne wątpliwości, ale o nich niżej!

 

Tym razem wstępnie przygotowałem poziom detali, które można będzie zauważyć w modelu.

Ten krok bardzo odświeżył moje spojrzenie na ten model, tak się żłożyło, że od jakiegoś czasu postęp projektu był bardzo powolny, przez co nawet chciałem od niego odejść i zająć się czymś innym. Na szczęście wstępne opracowanie detali załatwiło sprawę i całość bryły dzięki temu ożyła.

 

W porównaniu do poprzedniej wersji zmieniła się również bryła w okolicach szczęki.

Zdecydowałem się na lekką zmianę konceptu, ponieważ poprzednia część przypominała mi bardziej coś w rodzaju maski nurka lub innej tego typu aparatury.

Również bok hełmu został lekko "podciągnięty", tył hełmu został aktualnie wygładzony i tam planuje jeszcze raz od nowa zbudować spójną z całością strukturę.

JFqlkwT.png

 

Szybka przymiarka do detali.

ZCIrPlT.png

 

Pojawia się pewien problem, zastanawiam się jaki tor obrać podczas dalszych prac, wstępnie widzę dwie opcje:

 

1. Retopo, które nie przejmuje się detalami projektu, ponieważ i tak polecimy potem na stopniach subdiv + displacement (wersja czerwona)

2. Retopo uwzględniające detal projektu + późniejsze dopracowanie detalu + stworzenie displacement (wersja zielona + na zółto zaznaczone dopasowanie)

Co myślicie?

g3SL53E.png

Edytowane przez adrianprzetocki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności