Monio Napisano 29 Sierpień 2015 Share Napisano 29 Sierpień 2015 (edytowane) Dokończyłem mojego potworka. :) Powstawał długo ale to była dla mnie masa nauki i doświadczenia. Krytyka mile widziana. Sam mam do niego dużo zastrzeżeń i nie jestem za bardzo zadowolony z efektu końcowego ale wydaje mi się że opłacało się to dokończyć. Dzięki za feedback do WIPów. Soft: Zbrush, Blender, Substance Designer, render w Marmoset Toolbag 2. Potworek - 50k tris, mapy 4k Podest - 3k tris, mapy 2k Na artstation możecie obadać go w 3d w przeglądarce. Jak macie dobre internety to zrobiłem również wersje hi-res, po 80mb każda: Poza 1 - http://bit.ly/1fNiYWe Poza 2 - http://bit.ly/1JDeVrJ Edytowane 29 Sierpień 2015 przez Monio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xmass Napisano 29 Sierpień 2015 Share Napisano 29 Sierpień 2015 Ogólnie przyjemnie się patrzy na stwora. Kilka rzeczy mi nie pasuje, np. "gatunkowy" misz masz, ryj straszliwego potwora, a reszta ciała jak z bajki ;) Sam nie wiem, może to wina kolorystyki... No i wada anatomiczna w postaci braku szyi. Good job :) Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2013 Napisano 29 Sierpień 2015 Share Napisano 29 Sierpień 2015 Podoba mi się, ładne kolory, ale osobiście zrobiłbym go w mrocznej kolorystyce, pasowałby wtedy jako mutacja do gry S.T.A.L.K.E.R. Jedno co mi się zdecydowanie nie podoba to podłoże na, którym pozuje, za mało tam się dzieje. Gratulacje ukończenia! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi