Hubert Szpak Napisano 4 Wrzesień 2015 Napisano 4 Wrzesień 2015 Witam wszystkich. Od już dość dawna uczę się grafiki, robię modele i długo się zbierałem z tym żeby się tu przedstawić ze swoimi pracami :) ale wreszcie postanowiłem się przełamać ;p swoje pierwsze ogólne modele umieszczę w jednym wątku po kolei. Mam nadzieje że ciepło mnie tu powitacie i obdarujecie równie ciepłą krytyką ;p no i nie tylko ;) Będę podsyłał kolejno modele z rednerami siatek. Nissan GTR Modelowany w 3Ds max 2012 renderowany dla fanu w Keyshot 4 za to render siatki już na vray.
Hubert Szpak Napisano 4 Wrzesień 2015 Autor Napisano 4 Wrzesień 2015 Motocykl BMW s1000RR modelowanie wykonane w 3ds max 2012 render w kayshot i siatka w vray.
Hubert Szpak Napisano 4 Wrzesień 2015 Autor Napisano 4 Wrzesień 2015 BTR-40 model wykonany w 3ds max 2012 render caly i siatki wykonany w vray przyznaję że jestem cienki bolek w renderowaniu w vray ;p to ten clay render zrobił dla mnie mój kumpel Valery :) ja bardziej się skupiałem na aspekcie dobrego modelowania a obecnie modelowanie low poly i teksturowanie do gier.
Hubert Szpak Napisano 4 Wrzesień 2015 Autor Napisano 4 Wrzesień 2015 I ostatni model czyli kusza ;) Kusza Stryker Strykezone 380 model w 3ds max 2012 render dla fanu w keyshot a render siatki w vray
benton Napisano 4 Wrzesień 2015 Napisano 4 Wrzesień 2015 no ciekawy jest motor, w sensie że topologia jest bardzo ekonomiczna, mnie by to wyszło znacznie gęściej i z większym natłokiem. tak samo auto, dosłownie kilka ścianek, a wygląda bez zarzutu.
artzgodka Napisano 5 Wrzesień 2015 Napisano 5 Wrzesień 2015 Świetnie wszystko wygląda, szczególnie na siateczki milo się patrzy.
Hubert Szpak Napisano 5 Wrzesień 2015 Autor Napisano 5 Wrzesień 2015 Benton, Artzgodka bardzo wam dziękuje za pozytywną opinie :) przyznaję że motor był najcięższym modelem do zrobienia a na pewno czasochłonnym. Nawet nie mogłem symetrii gdzie nie gdzie stosować ;p i bardzo się starałem łączyć elementy żeby nie było za dużo przecinających się meshów. Więc dzięki wielkie, ja myślałem że może przegiąłem za bardzo z topologią bo model jest naprawdę ciężki ale jak ok to się cieszę :)
Micaki Napisano 6 Wrzesień 2015 Napisano 6 Wrzesień 2015 Nie ma co się wstrzymywać z pracami, zawsze ktoś coś podpowie, zapoda linka czy cuś, niczego nie tracisz. Tutaj to raczej mały ruch jest ale co innego na zagranicznych forach. Co do modeli, widać że wyrabiasz sobie oko do detali i proprcji, nissan gtr tutaj raczej materiał leży, karoseria wygląda jak plastik, i ta tylnia lampa :P Wystrzegał bym sie na twoim miejscu raczej jaskrawych kolorów do prezentacji, bardziej stonowane jasne lub ciemne lepiej pasują i nie odciągają od modelu. Renderowanie modeli do prezentacji to w sumie tez długo był mój słaby punkt, tutaj generalnie sporo zależy od oświetlenia. Jeśli model robisz do gry to pamiętaj o tym aby krawędzie były gładkie a nie tak ostre (znowu muszę o tym wspominać :P) a jeśli nie robisz to też maja być gładsze http://i.imgur.com/HOpMSGZ.jpg Co do topolologii, jak wygląda dobrze to jest dobra. Jeśli obiekty sie przecinają i zrobienie ich jako jednego byłoby zbyt pracochłonne, to trzeba kombinować na przykład wrzucić do zbrusha i zrobić dynamesh'a albo do modo i "oszukać" shaderem z gładkimi krawedziami. No ale to wymaga innych softów :P Od biedy to pro boolean i ręcznie poprawiać
artzgodka Napisano 11 Wrzesień 2015 Napisano 11 Wrzesień 2015 Benton, Artzgodka bardzo wam dziękuje za pozytywną opinie :) przyznaję że motor był najcięższym modelem do zrobienia a na pewno czasochłonnym. Nawet nie mogłem symetrii gdzie nie gdzie stosować ;p i bardzo się starałem łączyć elementy żeby nie było za dużo przecinających się meshów. Więc dzięki wielkie, ja myślałem że może przegiąłem za bardzo z topologią bo model jest naprawdę ciężki ale jak ok to się cieszę :) Jakiegoś video tutka byś zrobił z modelowania z omówieniem używanych narzędzi dla początkujących w Maxie :)
Rekomendowane odpowiedzi