Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie

Pytanie będzie dotyczyło renderingu GPU w 3dmax Vray

 

 

Miałbym do dyspozycji zestaw

i7 3770K 3,5GHz z 32GB RAM

GTX 680 POV/TGT 4GB

 

 

 

 

Mam obszerny model przygotowany w 3dmax+Vray pod animacje (statyczne elementy - kamera w ruchu)

Chciałbym wykonać ostateczny rendering.

Czy na powyższej GPU będę mógł renderować z użyciem Vray.

Czy mógłbym prosić Was o jakieś spostrzeżenia nt renderowania GPU

 

 

Dzięki z góry

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

oko dzięki za odp.

 

Jeszcze jedno - popraw mnie jeśli źle coś zinterpretowałem.

Na yt widziałem renderingi ale w VrayRT - Zauważyłem że zawsze wybierane jest jako ActivShaded czyli tak..

Vray może korzystać z GPU renderując w VrayRT (w czasie rzeczywistym np zmiany kamery z Viewporta) ale nie pójdzie jako jeden finalny render animacji tak?

Napisano (edytowane)

tak to służy to podglądu jako takowego tylko i wyłącznie. jak chcesz renderować na GPU to Octane albo Cycles.

 

//edit

 

od najnowszej wersji jednak można finalnie renderować

Edytowane przez Maciek Jutrzenka
Napisano

Jutrzenka, inaczej Kramon to jeden z 2 userów tego forum, którzy dorobili się bana w przeciągu ostatnich 10 lat. Dodatkowo nie korzysta ani z maxa, ani vraya. Sam zdecyduj czy warto go słuchać.

 

W odpowiedzi na twoje pytanie:

To zalezy jaką wersje vraya posiadasz. Jeżeli 2.4+ to Vray RT obsługuje większość funkcji wersji CPU.

 

Jest bardzo duża szansa, że będziesz mógł wykonać to czego potrzebujesz korzytsajac z GPU.

 

Pierwszy lepszy przykład animacji wyrenderowanej Vrayem RT GPU:

Napisano (edytowane)

ja tylko zacytuje to co jest napisane na ich stronie. ale ok.

 

Vray RT presented themselves as a preview renderer and not a production renderer simply because the available features did not match up to that of its biased production renderer

 

dlatego nie bardzo widzę sens renderowania na GPU w szczególności na karcie która jest słaba w vrayu.

 

aczkolwiek przyznaje się bez bicia że ostatnim vray'em jakim się interesowałem to był 2.0. najwidoczniej trochę się zmieniło. ale no cóż. dalej bida. patrząc na animacje.

 

Co do tej animacji co wrzuciłeś :P niektóre silniki gier robią lepszą robote :) przynajmniej dla mnie

Edytowane przez Maciek Jutrzenka
Napisano

To ciekawe, bo ja na ich stronie czytam coś zupełnie innego:

V-Ray RT uses GPU or CPU acceleration to render interactively. It offers two modes – Activeshade for working in your viewport and Production for final frame rendering. V-Ray RT gives you flexibility and speed, based on your hardware.

zrodlo: http://www.v-ray.com/features/v-ray-rt/

 

Koniec trolowania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności