Skocz do zawartości

[Arnold] [Maya] BROKEN tx maps, attribute workflow


Rekomendowane odpowiedzi

Mam mały problem z debugowaniem sceny, pracuje na dużym asecie enviro, wiele obiektów o takim samym typie powierzchni lecz wielu indywidualnych detalach na teksturach. Ostatecznie użyłem patentu wklepywania ścieżek do indywidualnych tekstur per mesh (dla tych najwazniejszych o dużej ilości ciężkich tekstur)

 

Ścieżka do pliku tekstury np. dla diffuse wygląda tak:

(folder tekstur asetu)/_.tx

 

atrybut używany w meshach wygląda następująco:

mtoa_constant_DIF

 

przy czym jest to typ string z wklepaną wartością

//asset_induWhite_DIF

 

I teraz do rzeczy problem: Output wypluwa mi tony ostrzeżeń typu

BROKEN      (folder tekstur asetu)///asset_induWhite_DIF_1001.tx

czyli niby tekstura nie weszła, z tym że w scenie renderuje sie poprawnie.

BROKEN      (folder tekstur asetu)/_1001.tx

...nieważne jaka tekstura, każda dla udima 1001 nie weszła?

 ERROR   |   unknown token 

nie rozumie odwołania attribute w ścieżce d pliku?

Renderuje sie niby okej ale odkąd te brokeny się pojawiły, render idzie zauważalnie wolniej. Czy ktoś ma jakieś pomysły/sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności