comander_barnik Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 Mam mały problem z debugowaniem sceny, pracuje na dużym asecie enviro, wiele obiektów o takim samym typie powierzchni lecz wielu indywidualnych detalach na teksturach. Ostatecznie użyłem patentu wklepywania ścieżek do indywidualnych tekstur per mesh (dla tych najwazniejszych o dużej ilości ciężkich tekstur) Ścieżka do pliku tekstury np. dla diffuse wygląda tak: (folder tekstur asetu)/_.tx atrybut używany w meshach wygląda następująco: mtoa_constant_DIF przy czym jest to typ string z wklepaną wartością //asset_induWhite_DIF I teraz do rzeczy problem: Output wypluwa mi tony ostrzeżeń typu BROKEN (folder tekstur asetu)///asset_induWhite_DIF_1001.tx czyli niby tekstura nie weszła, z tym że w scenie renderuje sie poprawnie. BROKEN (folder tekstur asetu)/_1001.tx ...nieważne jaka tekstura, każda dla udima 1001 nie weszła? ERROR | unknown token nie rozumie odwołania attribute w ścieżce d pliku? Renderuje sie niby okej ale odkąd te brokeny się pojawiły, render idzie zauważalnie wolniej. Czy ktoś ma jakieś pomysły/sugestie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reanimator Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 Jak czytam, ze tx nie weszło, ale renderuje dobrze to od razu mysle, ze używa zwykłego img dla tekstury (wtedy arnold za każdym razem je mieli przed renderingiem co wydłuża proces). Ale rozumiem, ze nie masz takich plików osobno? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now