Micaki Napisano 28 Wrzesień 2015 Napisano 28 Wrzesień 2015 (edytowane) Pierwszy z modeli czołgów do paczki na unreala https://forums.unrealengine.com/showthread.php?81042-World-War-2-Tanks-Vol-1-Saddle-up-Boys I na artstationie https://www.artstation.com/artwork/pzkpfw-vi-ausf-h1-tiger Edytowane 28 Wrzesień 2015 przez Micaki
medwed Napisano 28 Wrzesień 2015 Napisano 28 Wrzesień 2015 Tak świetny ! Wczoraj na AS pokazał się też dobry Tiger Ausf. E https://www.artstation.com/artwork/hallo-kitty
Micaki Napisano 28 Wrzesień 2015 Autor Napisano 28 Wrzesień 2015 Dzięki, widziałem widziałem, zresztą ostatnio coraz więcej czołgów na AS się pojawia, może ma to związek z tym że artyści z WG udostępnili kilka swoich prac. Z perspektywy kogoś kto patrzył na ten model ponad kilkadziesiąt godzin to ten tygrys co zalinkowałeś ma sporo niescisłości, bardzo ostre krawędzie, niektóre kształty bardzo "boxowe", niektóre części wyglądają na niedokończone. Sporo detalu tutaj dojdzie w normal mapie (faktura stali, cięcia, odlewu, nity itd ) jeśli wszystko pójdzie po myśli to ten model będzie dużo lepiej wyglądający od tych z wota i war thundera skromnie mówiąc :D
medwed Napisano 28 Wrzesień 2015 Napisano 28 Wrzesień 2015 No ostry jest to fakt... Oj to mnie nakręciłeś.Twój już wygląda świetnie a dodatki położą :) Często widzę że ludzie wymiękają przy ogniwach gąsienic.Ty masz picobello.Prace McGavish-a też mi bardzo robią.
Micaki Napisano 4 Październik 2015 Autor Napisano 4 Październik 2015 Gąski u mnie są nieco za wąskie w jednym miejscu, gryzie mnie to ale nie mam czasu gąsiennic od nowa robić a i tak nikt nie zauważył :D Retopo czas zacząć, testy normal mapy, mam problemy z eksportem z marmoset, więc tekstura 2k przy czym jakieś 50% uv nie jest używane, czyli 1k+kompresja na dobrą sprawę :P Jakieś wytknięcie błędów, i innych takich miło widziane https://www.artstation.com/embed/1301860
medwed Napisano 4 Październik 2015 Napisano 4 Październik 2015 Możesz poprawić u siebie.Zapowiada się ! Pzdr.
Micaki Napisano 4 Październik 2015 Autor Napisano 4 Październik 2015 Skąd masz taką fotkę? Gdybym miał wcześniej takie refki :P Poprawie jutro w miarę możliwości
medwed Napisano 4 Październik 2015 Napisano 4 Październik 2015 (edytowane) Dodatek ale ciekawy. Break Muzzle masz tutaj 3d model itd. https://grabcad.com/library/break-muzzle-pz-kmpf-vi Edytowane 4 Październik 2015 przez medwed
Micaki Napisano 4 Październik 2015 Autor Napisano 4 Październik 2015 Teraz nalazłem nawet blueprinty, co do hamulca wylotowego http://tiger1.info/EN/Muzzle-brake.html Z jednej strony muszę wyrobić sobie zwyczaj lepszego szukania referencji, po jednej części a nie ogólnie, ale z drugiej czasu mało, i mało kto dostrzega jakieś różnice. Dzięki medwed za poświęcenie czasu żeby to sprawdzić. Więkoszść osób zagląda tylko na chwilę. A i ten detal to wkleiłeś, będzie, tylko już dorobiony w substance painter kiedy uv będą gotowe. Dzięki
medwed Napisano 4 Październik 2015 Napisano 4 Październik 2015 A.Zapomniałem . Dziwnie masz na ogniwie gąsienicy, przy zębach koła napinającego. Tu masz późniejsze na wersji E ale w ten deseń.
Micaki Napisano 17 Październik 2015 Autor Napisano 17 Październik 2015 (edytowane) @medwed no i złapałeś to co mnie tak męczyło o czym wspominałem wcześniej, ale prawdopodobnie użyjemy innej metody do fizyki zawieszenie niż planowana więc będę mógł to poprawić, mam nadzieję Tymczasem wieżyczka skończona, wiem że wkradają się małe błędy i nieścisłości ale to brak czasu niestety, no i to game art więc co jest niewidoczne nie boli :D przynajmniej ma nie boleć, bo w praktyce i tak chcę wszystko perfekcyjnie Normal mapa 4k (downscale z 8k) uv mam nadzieję skończone (na tą część), czas na detalowanie tejże mapy. Niestety bez utraty jakości się nie obyło ale nie jest ona bardzo duża, Link https://www.artstation.com/embed/1363186 Edytowane 17 Październik 2015 przez Micaki
medwed Napisano 17 Październik 2015 Napisano 17 Październik 2015 (edytowane) Czad ! Panie.Czad ! Bardzo mi się podoba.Nie mam pytań... Tu pierdoła ale jeszcze możesz zmienić.Mianowicie gwizdek od MG. Tu jest ok. zobacz. http://p3d.in/keuV8 Świetnie że wrzucasz marmoset viewer.Pozdrawiam ... Popraw co cię gryzie bo zagryzie ;) Edytowane 18 Październik 2015 przez medwed
McGavish Napisano 18 Październik 2015 Napisano 18 Październik 2015 Świetnie Ci idzie! Normal mapa 4k (downscale z 8k) Duża jest różnica między zeskalowaną mapą 4k, a standardową?
Micaki Napisano 18 Październik 2015 Autor Napisano 18 Październik 2015 Dużo? Niezbyt, przeważnie tylko krawędzie przy mniejszych rozdzielczościach nie są ząbkowane tylko rozmyte. Inne detale korzystają na tym tylko w zbliżeniach. No i warto po skalowaniu zrobić to co opisane tutaj, czasem pomaga z ewntualnymi artefaktami po ekstremalnym skalowaniu http://www.polycount.com/forum/showthread.php?t=125557
medwed Napisano 24 Październik 2015 Napisano 24 Październik 2015 Tak zapodam bo pomimo - jest kilka + ;)
Micaki Napisano 24 Październik 2015 Autor Napisano 24 Październik 2015 Kamerzysta który ma 2,40m :D W większości gier i filmów z czołgami ma się wrażenie że nie są one wielgaśnymi pojazdami tylko raczej zabawkami :P Update nieco się spóźni bo padł mi dysk więc dużo teraz nie zrobię niestety
medwed Napisano 24 Październik 2015 Napisano 24 Październik 2015 (edytowane) O kurde. Współczuje z dyskiem ... Mota się chłopak z wnętrzem wieży http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/154612-tiger-turret-with-interior-in-3d/#topmost Edytowane 23 Listopad 2015 przez medwed
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się