Napisano 28 Wrzesień 20159 l Pierwszy z modeli czołgów do paczki na unreala https://forums.unrealengine.com/showthread.php?81042-World-War-2-Tanks-Vol-1-Saddle-up-Boys I na artstationie https://www.artstation.com/artwork/pzkpfw-vi-ausf-h1-tiger Edytowane 28 Wrzesień 20159 l przez Micaki
Napisano 28 Wrzesień 20159 l Tak świetny ! Wczoraj na AS pokazał się też dobry Tiger Ausf. E https://www.artstation.com/artwork/hallo-kitty
Napisano 28 Wrzesień 20159 l Autor Dzięki, widziałem widziałem, zresztą ostatnio coraz więcej czołgów na AS się pojawia, może ma to związek z tym że artyści z WG udostępnili kilka swoich prac. Z perspektywy kogoś kto patrzył na ten model ponad kilkadziesiąt godzin to ten tygrys co zalinkowałeś ma sporo niescisłości, bardzo ostre krawędzie, niektóre kształty bardzo "boxowe", niektóre części wyglądają na niedokończone. Sporo detalu tutaj dojdzie w normal mapie (faktura stali, cięcia, odlewu, nity itd ) jeśli wszystko pójdzie po myśli to ten model będzie dużo lepiej wyglądający od tych z wota i war thundera skromnie mówiąc :D
Napisano 28 Wrzesień 20159 l No ostry jest to fakt... Oj to mnie nakręciłeś.Twój już wygląda świetnie a dodatki położą :) Często widzę że ludzie wymiękają przy ogniwach gąsienic.Ty masz picobello.Prace McGavish-a też mi bardzo robią.
Napisano 4 Październik 20159 l Autor Gąski u mnie są nieco za wąskie w jednym miejscu, gryzie mnie to ale nie mam czasu gąsiennic od nowa robić a i tak nikt nie zauważył :D Retopo czas zacząć, testy normal mapy, mam problemy z eksportem z marmoset, więc tekstura 2k przy czym jakieś 50% uv nie jest używane, czyli 1k+kompresja na dobrą sprawę :P Jakieś wytknięcie błędów, i innych takich miło widziane https://www.artstation.com/embed/1301860
Napisano 4 Październik 20159 l Autor Skąd masz taką fotkę? Gdybym miał wcześniej takie refki :P Poprawie jutro w miarę możliwości
Napisano 4 Październik 20159 l Dodatek ale ciekawy. Break Muzzle masz tutaj 3d model itd. https://grabcad.com/library/break-muzzle-pz-kmpf-vi Edytowane 4 Październik 20159 l przez medwed
Napisano 4 Październik 20159 l Autor Teraz nalazłem nawet blueprinty, co do hamulca wylotowego http://tiger1.info/EN/Muzzle-brake.html Z jednej strony muszę wyrobić sobie zwyczaj lepszego szukania referencji, po jednej części a nie ogólnie, ale z drugiej czasu mało, i mało kto dostrzega jakieś różnice. Dzięki medwed za poświęcenie czasu żeby to sprawdzić. Więkoszść osób zagląda tylko na chwilę. A i ten detal to wkleiłeś, będzie, tylko już dorobiony w substance painter kiedy uv będą gotowe. Dzięki
Napisano 4 Październik 20159 l A.Zapomniałem . Dziwnie masz na ogniwie gąsienicy, przy zębach koła napinającego. Tu masz późniejsze na wersji E ale w ten deseń.
Napisano 17 Październik 20159 l Autor @medwed no i złapałeś to co mnie tak męczyło o czym wspominałem wcześniej, ale prawdopodobnie użyjemy innej metody do fizyki zawieszenie niż planowana więc będę mógł to poprawić, mam nadzieję Tymczasem wieżyczka skończona, wiem że wkradają się małe błędy i nieścisłości ale to brak czasu niestety, no i to game art więc co jest niewidoczne nie boli :D przynajmniej ma nie boleć, bo w praktyce i tak chcę wszystko perfekcyjnie Normal mapa 4k (downscale z 8k) uv mam nadzieję skończone (na tą część), czas na detalowanie tejże mapy. Niestety bez utraty jakości się nie obyło ale nie jest ona bardzo duża, Link https://www.artstation.com/embed/1363186 Edytowane 17 Październik 20159 l przez Micaki
Napisano 17 Październik 20159 l Czad ! Panie.Czad ! Bardzo mi się podoba.Nie mam pytań... Tu pierdoła ale jeszcze możesz zmienić.Mianowicie gwizdek od MG. Tu jest ok. zobacz. http://p3d.in/keuV8 Świetnie że wrzucasz marmoset viewer.Pozdrawiam ... Popraw co cię gryzie bo zagryzie ;) Edytowane 18 Październik 20159 l przez medwed
Napisano 18 Październik 20159 l Świetnie Ci idzie! Normal mapa 4k (downscale z 8k) Duża jest różnica między zeskalowaną mapą 4k, a standardową?
Napisano 18 Październik 20159 l Autor Dużo? Niezbyt, przeważnie tylko krawędzie przy mniejszych rozdzielczościach nie są ząbkowane tylko rozmyte. Inne detale korzystają na tym tylko w zbliżeniach. No i warto po skalowaniu zrobić to co opisane tutaj, czasem pomaga z ewntualnymi artefaktami po ekstremalnym skalowaniu http://www.polycount.com/forum/showthread.php?t=125557
Napisano 24 Październik 20159 l Autor Kamerzysta który ma 2,40m :D W większości gier i filmów z czołgami ma się wrażenie że nie są one wielgaśnymi pojazdami tylko raczej zabawkami :P Update nieco się spóźni bo padł mi dysk więc dużo teraz nie zrobię niestety
Napisano 24 Październik 20159 l O kurde. Współczuje z dyskiem ... Mota się chłopak z wnętrzem wieży http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/154612-tiger-turret-with-interior-in-3d/#topmost Edytowane 23 Listopad 20159 l przez medwed
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto