Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

FINAŁ

dodaje finalną animkę, nie jest dopracowana w takim stopniu w jakim bym chciał żeby była ale nic to...

w końcówce rig się trochę skrzaczył, nie poprawiłem ruchu "wgniatania" podłoża i kilku innych rzeczy. no cóż... ważne że ukońyłem projekt :)

jak to ktoś mądry powiedział: lepiej coś skończyć chociaż nie jest dopracowane niż zagłebić się w detale i porzucić projekt nieskończony -czy jakoś tak ;)

oto link:

http://www.noic2.webpark.pl/finalMGS.avi

 

dodam jeszcze że scena końcowa w finalnej animce jest inna niżw animaticu - czy zmiana na lepsze? - to już Wy ocenicie

 

powodzienia moim wsółtowarzyszom niedoli (rywalom) przy ocenie

pozdrawiam

 

PODSUMOWANIE

Torem przeszkód w mojej animacji jest niebezpieczna "pustynia" przypominająca swoją konsystencją ciasto. Bohaterka musi sprawdzać zdradliwe podłoże, badać je kawałek po kawałku przed każdym krokiem. W niektórych rejonach, pod powierzchnią, kryją się nieprzyjazne stworzenia. Te właśnie miejsca bohaterka próbuje wybadać i je omijać (miejsca te charakteryzują się specyficzną substancją, która wytryskuje kiedy się jej dotknie).

 

narazie finalan wersja animatica:

http://www.noic2.webpark.pl/compfinal.avi musioałem wyrzucuć z serwerka

 

wersja ze skinem ale nie dokończona:

http://www.noicw2.webpark.pl/0811final.avi

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

kilka słów wyjaśnień:

Pomysł na mój tor przeszkód jest trochę nietypowy (mam nadzieję że mieści się w regulaminie bitwy:-) wymyśliłem sobie że torem przeszkód będzie podłoże po którym chodzi bohaterka. Ma ono "konsystencje" ciasta i ugina się pod ciężarem człowieka. Na animaticu jeszcze nie widać jak to będzie wyglądać finalnie... nogi będą się głębiej zapadać a wyciągnięcie stopy z "ciasta" będzie sprawiać trudność naszej bohaterce -przynajmniej tak planowałem, nie wiem na ile wystarczy mi umiejątności i cierpliwości żeby to wykonać

 

coś na kształt fabuły :-) :

podróż po dziwnej pustyni; bohaterka musi sprawdzać podłoże po którym idzie bo miejscami jest ono zdradliwe... no ale wszystkiego nie zdradzę ;)

 

mam nadzieję że uda mi się to skończyć bo animacja to jest to co w 3d lubię najbardziej :-) chociaż dopiero zaczynam się tym bawić

 

no i updacik - dodałem kolejne ujęcie, niestety nadal *.wmv; trwa chyba 17s. jakos bede musial skracac bo zechce jeszcze 2-3 ujęcia domontować a trzeba w tych 20s sie zmieścić :(

http://www.noic.webpark.pl/mont2144.wmv (kiepska jakość niestety-większy nie zmieścił się na serwerku)1,42MB

i screen

lpshinoda::: niestety tylko jeden screen - na dniach postaram się dać więcej

Napisano

u mnie wszystko działało a teraz wyskakuje limit transferu :( dzisja juz nic z tym nie zrobię; jutro postaram sie założyć konto na jakimś darmowym, lepszym niz WP serwerku i tam wszystko walnę

Napisano

bardzo fejne:) Wszystko jest the best, ale mam jedno ale.

kiedy bohaterka sprawdza podłoże jest strasznie sztywna,

ruszają się tylko ręce. Ale jak to poprawisz to będzie doskonała

praca.(o ile rig zrobisz dobrze):)

Napisano

1:Hmmmm... Rig wygląda dobrze. Ale niewiele więcej mogę ci powiedzieć ponieważ nie widzę kości.

 

2: Dalej nie poprawiłeś błędu, o którym ci mówiłem(przez co twoja praca traci bardzo wiele na realizmie ruchu). Ten błąd tkwi w "sztywności". Podczas gdy ręka się rusza to ciało się stoji w miejscu. A przy ruchu ręką rusza się cały kręgosłup co za tym idzie cała postać. POPRAW TO!!!

Napisano

Na dobra... napiszę coś :) mimo że nie za bardzo chwytam Twoje założenia. Może uznasz moje uwagi za interesujące :)

1.(chyba najistotniejsze) Materiał podłoża nie stwarza żadnego oporu dla macającyh palców.. tak jakby dłoń lala wkładała w wodę.

2. przetarcie czoła jak dla mnie, kanciaste

3. jesli lala szuka pewnego podparcia, to chyba maca za płytko.

 

Powodzenia w pracy... czekam na updatey.

Napisano

asblaze::: co do 1 to się całkowicie z Tobą zgadzam, co do 2 to tylko trochę a 3 to wogóle (nie szuka podparcia)

a linka juz poprawilem




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności