Noic Napisano 13 Październik 2004 Napisano 13 Październik 2004 FINAŁ dodaje finalną animkę, nie jest dopracowana w takim stopniu w jakim bym chciał żeby była ale nic to... w końcówce rig się trochę skrzaczył, nie poprawiłem ruchu "wgniatania" podłoża i kilku innych rzeczy. no cóż... ważne że ukońyłem projekt :) jak to ktoś mądry powiedział: lepiej coś skończyć chociaż nie jest dopracowane niż zagłebić się w detale i porzucić projekt nieskończony -czy jakoś tak ;) oto link: http://www.noic2.webpark.pl/finalMGS.avi dodam jeszcze że scena końcowa w finalnej animce jest inna niżw animaticu - czy zmiana na lepsze? - to już Wy ocenicie powodzienia moim wsółtowarzyszom niedoli (rywalom) przy ocenie pozdrawiam PODSUMOWANIE Torem przeszkód w mojej animacji jest niebezpieczna "pustynia" przypominająca swoją konsystencją ciasto. Bohaterka musi sprawdzać zdradliwe podłoże, badać je kawałek po kawałku przed każdym krokiem. W niektórych rejonach, pod powierzchnią, kryją się nieprzyjazne stworzenia. Te właśnie miejsca bohaterka próbuje wybadać i je omijać (miejsca te charakteryzują się specyficzną substancją, która wytryskuje kiedy się jej dotknie). narazie finalan wersja animatica: http://www.noic2.webpark.pl/compfinal.avi musioałem wyrzucuć z serwerka wersja ze skinem ale nie dokończona: http://www.noicw2.webpark.pl/0811final.avi
lpshinoda Napisano 13 Październik 2004 Napisano 13 Październik 2004 powiem ci ze jak na razie wyglada to odlotowo, przynajmniej moim zdaniem, zycze skonczenia w terminie i nie poddawaj sie, pracuj duzo i wytrwale podro i powodzenia w bitwie
lpshinoda Napisano 13 Październik 2004 Napisano 13 Październik 2004 acha, wszystkie linki dzialaja poprawnie, daj jeszcze troche screen'ow
Kris_R Napisano 14 Październik 2004 Napisano 14 Październik 2004 Miło miło :) powiem krótko. Intrygujące!! :)
Noic Napisano 14 Październik 2004 Autor Napisano 14 Październik 2004 kilka słów wyjaśnień: Pomysł na mój tor przeszkód jest trochę nietypowy (mam nadzieję że mieści się w regulaminie bitwy:-) wymyśliłem sobie że torem przeszkód będzie podłoże po którym chodzi bohaterka. Ma ono "konsystencje" ciasta i ugina się pod ciężarem człowieka. Na animaticu jeszcze nie widać jak to będzie wyglądać finalnie... nogi będą się głębiej zapadać a wyciągnięcie stopy z "ciasta" będzie sprawiać trudność naszej bohaterce -przynajmniej tak planowałem, nie wiem na ile wystarczy mi umiejątności i cierpliwości żeby to wykonać coś na kształt fabuły :-) : podróż po dziwnej pustyni; bohaterka musi sprawdzać podłoże po którym idzie bo miejscami jest ono zdradliwe... no ale wszystkiego nie zdradzę ;) mam nadzieję że uda mi się to skończyć bo animacja to jest to co w 3d lubię najbardziej :-) chociaż dopiero zaczynam się tym bawić no i updacik - dodałem kolejne ujęcie, niestety nadal *.wmv; trwa chyba 17s. jakos bede musial skracac bo zechce jeszcze 2-3 ujęcia domontować a trzeba w tych 20s sie zmieścić :( http://www.noic.webpark.pl/mont2144.wmv (kiepska jakość niestety-większy nie zmieścił się na serwerku)1,42MB i screen lpshinoda::: niestety tylko jeden screen - na dniach postaram się dać więcej
Noic Napisano 14 Październik 2004 Autor Napisano 14 Październik 2004 u mnie wszystko działało a teraz wyskakuje limit transferu :( dzisja juz nic z tym nie zrobię; jutro postaram sie założyć konto na jakimś darmowym, lepszym niz WP serwerku i tam wszystko walnę
F/X Napisano 14 Październik 2004 Napisano 14 Październik 2004 bardzo fejne:) Wszystko jest the best, ale mam jedno ale. kiedy bohaterka sprawdza podłoże jest strasznie sztywna, ruszają się tylko ręce. Ale jak to poprawisz to będzie doskonała praca.(o ile rig zrobisz dobrze):)
Noic Napisano 15 Październik 2004 Autor Napisano 15 Październik 2004 http://noic.webpark.pl/comp_3_2.avi w lepszej jakości i juz nie wmv :) F/X::: faktycznie, ruchy jeszcze do poprawy - ale to już zrobię w finalnej wersji animacji
lpshinoda Napisano 17 Październik 2004 Napisano 17 Październik 2004 spoko spoko, pracka bardzo ladna, fabula tez nie jest zla, tak trezymaj, to dobra droga, powodzenia, screen'y sa zaje... elo
Noic Napisano 27 Październik 2004 Autor Napisano 27 Październik 2004 ostatnio pracowałem nad rigiem dlatego update dopiero teraz. narazie jedno ujęcie. sporo błędów ale postaram się jeszcze naprawić http://noic.webpark.pl/Finaluj2a.avi
F/X Napisano 27 Październik 2004 Napisano 27 Październik 2004 1:Hmmmm... Rig wygląda dobrze. Ale niewiele więcej mogę ci powiedzieć ponieważ nie widzę kości. 2: Dalej nie poprawiłeś błędu, o którym ci mówiłem(przez co twoja praca traci bardzo wiele na realizmie ruchu). Ten błąd tkwi w "sztywności". Podczas gdy ręka się rusza to ciało się stoji w miejscu. A przy ruchu ręką rusza się cały kręgosłup co za tym idzie cała postać. POPRAW TO!!!
Noic Napisano 8 Listopad 2004 Autor Napisano 8 Listopad 2004 następny updacik - narazie finalna wersja, 3 ujęcia... narazie na tym kończę, jak znajdę trochę czasu to dorobię jeszcze trochę i poprawię to co już jest. http://www.noicw2.webpark.pl/0811final.avi FX::: mam nadzieje że teraz jest lepiej. dzięki
F/X Napisano 8 Listopad 2004 Napisano 8 Listopad 2004 Chyba żle wpisałeś adres. Powinien być taki: http://www.noicw2.webpark.pl/0811final.avi P.s Teraz dużo lepiej
asblaze Napisano 8 Listopad 2004 Napisano 8 Listopad 2004 Na dobra... napiszę coś :) mimo że nie za bardzo chwytam Twoje założenia. Może uznasz moje uwagi za interesujące :) 1.(chyba najistotniejsze) Materiał podłoża nie stwarza żadnego oporu dla macającyh palców.. tak jakby dłoń lala wkładała w wodę. 2. przetarcie czoła jak dla mnie, kanciaste 3. jesli lala szuka pewnego podparcia, to chyba maca za płytko. Powodzenia w pracy... czekam na updatey.
Noic Napisano 8 Listopad 2004 Autor Napisano 8 Listopad 2004 asblaze::: co do 1 to się całkowicie z Tobą zgadzam, co do 2 to tylko trochę a 3 to wogóle (nie szuka podparcia) a linka juz poprawilem
Noic Napisano 24 Listopad 2004 Autor Napisano 24 Listopad 2004 daje mały updacik - następne ujęcie animatica (w pierwszym poscie żeby do podsumowania już było) no i screen
Rekomendowane odpowiedzi